PT גבוה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני כשנה וחצי סבלתי ממחלת הנשיקה,קיב בקיבה ובתריסריון באותה תקופה נמדדו אצלי תפקודי כבד לא תקינים:AST-54,ALT-84,AALKALINE-52 וכמו כן ערכי קרישת דם לא תקינים:PT-SEC-12.6,PT-69.0%, PT-INR1.21,APTT2..6 יש לציין שבאותו זמן ירדתי במישקל כ-5 ק"ג (59 ק"ג על 1.83 ק"ג) מאז אותה תקופה אני מטופל בלוסק ופריזמה מאז חזרתי למשקלי הרגיל כ-65 ק"ג,תפקודי הכבד חזרו לערכים נורמליים אולם ערכי קרישת הדם נשארו לא תקינים: PT_SEC-13.1 PT-61.8% PT-INR 1.26 APTT 30.4 הרופא הפנימי אותו פגשתי טוען שאין כל בעיה עם ערכים אלו אילו ערכים מהווים סכנה? והאם יש צורך בבירור נוסף של הבעיה? על אילו בדיקות אתה ממליץ בתודה מראש רון
ה- PT מעט מאורך, לא במידה מסוכנת, אבל עדיין צריך לבדוק מה הסיבה - האם מדובר בחוסר פקטור כלשהו או בנוגדן מסוג אנטיקואגלונט (לופוס אנטיקואגולנט).
ערב טוב אני אחרי צינטור בינואר השנה ומצאו לי זרימה איטית בלב עשו לי בדיקות דם שיצאו לי PT SEC 17.4 INR 1.21 וכולסטרול HDL 24 וזה תמיד נמוך וגם יש לי ספאזם אני מקבלת קרטיים 100 מג ואמלו 10 מג ושאני עושה בדיקות הדם מקריש במהירות מה אני צריכה לעשות בנדון ורצוני לשאול אם זה מסוכן שיש לי זרימה איטית בלב האים יכול להכנס קריש דם בלב והרופאה הפנתה אותי להמטלוג באסף הרופא ונתנו לי תור רק בדיצמבר והרופאה רוצה להקדים את זה מה עושים בנדון