טרנספרין סטוריישן נמוך 10%
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בן 31, עשיתי בדיקות דם בעקבות תחושת חולשה ברגליים (שללתי נוירולוגיה), יצא שהברזל שלי נמוך 39% והטרנספרין סטוריישן גם מעט נמוך 10% (הטווח הנורמלי הוא מ 15%). הפריטין והטרנספרין תקינים ושאר הבדיקה נראית בסדר (חוץ מכולסטרול מעט גבוה). רופא המשפחה הפנה אותי להמטולוג מה שיצר אצלי לחץ רב. מכיוון שהפגישה רק בעוד חודשיים וחצי, אשמח להתייעצות. חשוב לציין שחודשיים לפני הבדיקה הזו, עשיתי בדיקת דם ויצא שיש לי מחלת הנשיקה. אוכל להוסיף נתונים נוספים אם צריך. תודה
בהמשך להודעה הקודמת: ההמוגלובין 14.5- בטווח התקין
המוגלובין 14.5 הוא תקין והחשש למחלה המטולוגית הוא נמוך, גם אם ערכי הברזל לא תקינים . ניתן להמתין בסבלנות לבדיקת המטולוג.