שאלה לגבי חוסר חשק וליבידו

דיון מתוך פורום  סקסולוגיה

03/03/2019 | 01:03 | מאת: יובל 36

שלום בעבר עקב טעות (לא כאן המקום לפרט) נטלתי כדורים אנטי דיכאוניים בשם אדרונקס כמה שנים הפועלים על נוראדרנלין. בנוסף תקופה גם כדורים בשם סרוקסט. לאחר שהבנתי כי רק נזק הסבו לי הפסקתי אותם. דא עקא אני כבר כמה שנים לא לוקח ולמרות זאת החשק המיני והליבידו ירד פלאים, ביחד עם ירידת החשק יש לי גם תחושה של אדישות, ושניהם באים יחד..אין רצון להתחיל עם נשים כמעט. יש לי זיקפה אך הבעיה בליבידו. רק בשעות הבוקר יש בקרים שיש לי ליבידו. לא מעוניין לחזור לקחת כי ניסיתי לחזור והתופעות לוואי חמורות ויש יותר נזק מתועלת. אני משער כי הנזק הזה נובע מהטיפול ההוא. ניגשתי לרופא משפחה והטסטוסטרון אצלי דווקא יותר גבוה מהרגיל. שמעתי שסיאליס יכול להגביר את הליבידו. האם ניתן לטפל תרופתית ואיזו הפניה(רק לא משהו פסיכיאטרי) לבקש מהרופא משפחה? תודה ענקית מראש

לקריאה נוספת והעמקה

הכן תופעת לוואי של הכדורים שלקחת היא ירידה בחשק. אם בדיקת הטסטוסטרון שלך תקינה אז אין בעיה רפואית לחשק שלך מאחר והפסקת לקחת כדורים נוגדי דיכאון. סיאליס זה לא כדור לשיפור החשק. סיאליס זה כדור לאנשים הסובלים מבעיות בזיקפה. נראה החוסר חשק שלך נגיע ממקום נפשי. אם בא לך להיות בטוח יותר אתה מוזמן לקבוע פגישה הנייד שלי הוא 054-4390916 חמדה.

05/03/2019 | 23:50 | מאת: יובל 36

אם זה מגיע ממצב נפשי כדברייך, אין לזה טיפול תרופתי? אין מה לפנות לרופא משפחה?

את הטיפול התרופתי כבר קיבלת והוא לא צלח. נהפוכו הוא גרם לנזק. אם רמת הטסטוסטרון שלך טובה אין צורך בטיפול תרופתי כזה או אחר. כך שרופאת המשפחה לא תוכל לעזור .

מנהל פורום סקסולוגיה