נימול בצד בשוק רגל ימין צד ימין כולל2אצבעות
דיון מתוך פורום כירופרקטיקה ובריאות הגב
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני ניתוח פריצת דיסק באזור l5s1 סבלתי בנימול והקרנות בכאבים קשים מאד לאורך כל הרגל וזה היה מזה 4 חודשים לפני חודש וחצי בוצע הניתוח בהצלחה , ההקרנות והכאבים נעלמו אך הנימול נשאר וכאבי שרירים בשוק ,כך שקשה ללכת על הרגל באופן נורמלי מה גם קשה לי פעילות גופנית הליכה מאומצת ועוד האם ,אני מבין שזו פגיעה בעצב ,והאם ניתן לטפל בזה ולהעלים זאת ולחזור לשיגרה?
שלום יונה, כדי לדעת אם החולשה והכאב הם הפיכים יש לבצע בדיקה של תפקוד השרירים והעצבים. במקרים מסוימים אפשר לטפל ולעשות התעמלות משקמת אשר משפרת את התפקוד של הרגל. פנה לכירופרקט באזור מגוריך. שנה טובה, ד"ר יובל געש כירופרקט טורטשינר 1, רמת אביב 03-6470119 ארז 308, גאליה 08-9319149