בריחת שתן בהריון
דיון מתוך פורום צניחת רחם, דליפת שתן ובעיות בתחום האורוגינקולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 30 בשבוע 13 להריון שני. יש לי בריחת שתן בטיפטופים בעת שיעול ובייחוד בעת התעטשות. אף פעם לא סבלתי מזה, גם לא בהריון ראשון. עשיתי תרבית ואין לי שום בעיה בשתן. ואני לא מקוררת או חולה (סתם התעטשויות של חילופי עונות) האם בריחת שתן זאת תופעה נורמלית בהריון? האם להשאיר את זה ככה או שאפשר לטפל? ומה אם במשך ההריון הבטן תכביד עוד יותר והדליפה תהפוך ל"שיטפון"? אודה לתשובתך
שלי היקרה אין רשק להריון זה רק החמיר ולא נתנת את הדעת לפני כן בכל אופן את יכולה ללמוד לעשות קיגלים ע"י מדרכי אירבי או כושר שלמדו לסייע לאישה בהריון ואחר לידה בתחום הספורט שיטת פאולה מעולה לך בהצלחה עוז
בריחת שתן במאמץ שכיחה בהריון. בדרכ חולפת אחריו או מתמעטת באופן ניכר. בהריון אין מקום לטיפול אך לאחריו יש מקום להשלמת אבחון וחיזוק ריצפת האגן- בדרכ בתרגילים בברכה