יש לי פוסט טראומה, קיבלתי נכות לפי סעיף נכות

דיון מתוך פורום  טראומה והלם-קרב

04/03/2011 | 21:21 | מאת: יורם

ממבחנים ישנים. סעיף הנכות הוא 34(ב) - שם כתוב בסעיף "הפרעות פסיכונוירוטיות המגבילות את ההתאמה הסוציאלית ואת כושר העבודה באפן בינוני." השאלה האם כושר העבודה שלי נפל באופן בינוני -(שזה 4 שעות לדעתי-נא לתקן אותי אם אני טועה) לפי המבחנים שהיו קיימים לפני כ-25 שנים והיום קיימים מבחנים אחרים לפוסט טראומה שזה סעיף 34א אבל אני לא מדבר על סעיף 34א כי הוא דופק את הנכים יותר מסעיף 34 הרגיל שהוא כיום נמצא גם בביטוח הלאומי. אז אני שואל האם ירד לי כושר העבדה בחצי - כי המילה בינוני- לדעתי היא אמצע ואמצע של 8 שעות עבודה ביום זה 4 שעות. האם אני צודק? מה אני יכול לעשות אם אגף השיקום יגיד לי באמצעות מומחים משלו כי איבדתי רק 1 שעה במקום 4 שעות? האם בית משפט יקבל את ההבהרה שהסברתי לעיל? תודה רבה מראש.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום יורם, האבחונים הפסיכולוגיים לפוסט-טראומה, כמו להפרעות אחרות, אינם מדע מדויק, וכל מאבחן עושה בהם שימוש סובייקטיבי לפי נטיית לבו. ה'מומחים' של אגף השיקום הם שכירי-חרב שעושים שימוש באותם אבחונים כדי למנוע ממך את הזכויות המגיעות לך. בית-המשפט לא יקבל את ההבהרה שלך, ותמיד יאשר את קביעות אגף השיקום ומשרד-הביטחון. זה עצוב, וזה מקומם, אבל זו המציאות בישראל. כדי לשנות את המציאות הקשה הזו על הלומי-הקרב להתאגד ולפעול כפי שאיגודים מקצועיים חזקים פועלים. בעדינות לא ניתן לשנות את המצב. שבת שלום, ד"ר דרור גרין

05/03/2011 | 23:10 | מאת: אברהם חרפוף

מטראומה או מהלם קרב. אני יודע שיש בלגן שלם באגף השיקום ואגף השיקום מנסה להמעיט זכויות נכים, אם בכוונה או בלי כוונה. הועדות הרפואיות שבאגף השיקום צריכים להימצא מחוץ לתחום אגף השיקום. לא ייתכן כי רופאים יקבלו משכורת מאגף השיקום. צריך למסור את כל עינייני הבריאות והנכויות של כל הנכים במדינה לרשות ועדות רפואיות שתהיה בתחום הסמכות של משרד הבריאות בלבד. את משכרות רופאי הועדות ישלם משרד הבריאות ולא משרד האוצר או משרד הבטחון. כן את כל ועדות הכושר למיניהם וועדות הנעליים וועדות ביטול שיקום יוצאו אל משרדי ממשלה אחרים כגון משרד הבריאות או משרד העבודה. אני מזמין אתכם לשלוח לי אי מיילים ל- [email protected] אני לא מפחד מאף אחד- כי סבלתי די והותר ועכשיו הגיעה השעה להילחם באגף השיקום ובמשרד הבטחון. בסקייפי שלי הוא avi1avi11 הפייס בוק שלי הוא השם "אברהם חרפוף" למד בבית הספר רודמן. כן יש לי פורום של דיונים בעיניין הוצאת הועדות הרפואיות מאגף השיקום. הנה הקישור: http://nechim.zymichost.com/phpBB3/viewforum.php?f=15&start=0 שלחו לי אי מיילים בבקשה. ער הרבה בלילה.

מנהל פורום טראומה והלם-קרב