התלבטות לגבי המרפאה שלכם

דיון מתוך פורום  קרדיולוגיית ספורט

11/04/2019 | 15:16 | מאת: י

שלום. גבר בן 38. עסקתי בעבר בספורט חובבני ועבדתי בעבודות פיזיות והייתי בכושר טוב. בעקבות אירוע רגשי/נפשי קשה לפני כשנה, הפסקתי פעילות כמעט לגמרי ורק לאחרונה(חודש) התחלתי לחזור לספורט במתינות. מאז ילדותי אני מרגיש כמו קפיצות לבקושי שניה באזור החזה, לכאורה מהלב, ללא הרגשה נלוות אחרת. זה קרה אחת לחודש בערך והתגבר בעקבות האירוע הרגשי שעברתי. עשיתי בדיקות לפני שנה- אקו לב במאמץ והולטר שהיו תקינות. שאלתי היא כזו מאז שחזרתי לספורט, היו לי לפעמים את אותן קפיצות דופק(בהרגשה) גם בזמן פעילות גופנית(בניגוד לעבר) בנוסף, קצת יותר קשה לי בפעולות מבעבר(מן הסתם גם אני פחות בכושר) אני מתלבט אם לבוא למרפאתכם בבלינסון להבדק, כדי לבדוק שהכל תקין ואני יכול לעסוק בספורט חובבני כמו בעבר(כעת בגילי המופלג) או שאולי להבדק לא דווקא אצלכם במקום שיותר מכוון לספורט, אלא בקרדיולוגיה "רגילה"? מה ההבדל בין מקום כמו מרפאת ספורט וקרדיולוגיה, למרפאת קרדיולוגיה סטנדרטית, מבחינת הבדיקות? תודה רבה.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום י, המרפאה לקרדיולוגית ספורט היא חלק אינטגרלי מהמערך לקרדיולוגיה. ההבדל בין ביקור במרפאה לביקור קרדיולוג הוא שבאנשים שעוסקים בספורט הבירור נעשה באופן מוצאם יותר למטופל. ממליצה לך לבוא להיבדק במרפאתנו. בהצלחה!

30/04/2019 | 12:36 | מאת: י

קצת לא ברור איך לתאם ולהגיע אליכם למרפאה. האם זה לתאם דרך הקרדיולוגיה הכללית בבלינסון? והאם יש צורך בהפניה מרופא המשפחה?

פרטי התקשורת רשומים בדף המרפאה לקרדיולוגית ספורט. יש שם מס טלפון של מזכירת המרפאה צופית, אתה מוזמן להתקשר אליה ולתאם תור. יש צורך בטופס 17 לקרדיולוג, במידה ואינך חבר בכללית ניתן לשלם על טופס 17. בהצלחה

מנהל פורום קרדיולוגיית ספורט