מערכת עיכול
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהמשך לתשובתך השאלה שלי והכוונה שלי אם בעיה במערכת העיכול יכולה לגרום לבעיות מחוץ להעיכול כגון עור יבש קו צף בעניים ללא ממצא רופא עניים יובש בפה בשפתיים שותה המון נשלל סכרת ועברתי בדיקות הדמיה חוץ מי זה שהיה מעט נוזל סביב התוספתן קיבלתי אנטיביוטיקה וכבר אין נוזל אבל התסמינים נשארו כול פעם יש חשש לתוספתן וכאב בצד הזה אני לא משלשל..האם זה בעיית ספיגה או אחרת? תודה מקווה שפירטתי קצת יותר עכשיו
שלום רב, זה מעט יותר מפורט-יש תסמינים מחוץ למערכת העיכול שלא מחייבים סוכרת. אני ממליץ שרופא המשפחה שלך יעשה לך בירור מקיף כולל מחשבה על ראומטולוג במחשבה על מחלת שיורגן או אחרת, או רופא גסטרואנטרולוג במחשבה על IBD או מחלות ספיגה אחרות