פענוח בדיקת שתן כללית
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בן 29, עשיתי בדיקת שתן כללית ובתוצאה היה אורובילינוגן ברמה של 4 mg וחלבון ברמה של 20 mg, האם הדבר אמור להדאיג? שאר הערכים שהיו בבדיקה: כדוריות דם אדומות- שלילי כדוריות דם לבנות-שלילי ניטריטים-שלילי קטונים-שלילי בילירובין-שלילי סוכר- נורמל חומציות- 7 משקל סגולי- 1.020 תודה
בדיקת התרבית יצאה שלילית
רמת החלבון שלך תקינה בקשר לאורובילינוגן-אני הייתי מציע להתייעץ עם רופא משפחה ששלח אותך לבדיקה-יש המון סיבות לתוצאות גבוהות-סיבות שיש צורך לבדוק אותן כגון שחמת הכבד, הפאטיטיס ובעיות הקשורות להרס מוגבר של כדוריות דם (אנמיה המוליטית), באנמיה ממאירה, ב-polycytemia vera, בכולנגיטיס, או במצבי זיהום חמור. גם באי-ספיקת לב גדושה או לאחר אוטם שריר הלב וב-infectious mononucleosis רמת אורובילינוגן בשתן מוגברת. אני הייתי מהמר על מחלת הנשיקה בגלל גלך הצעיר