טיפול ומערכת חיסונית מוחלשת.
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני כ - 3 חודשים לאחר סיום טיפול בכימותרפיה(קרבופלטין + טקסול), וכעת מקבלת תרופה ביולוגית (אווסטין). ספירת הדם שלי תקינה ובטווח הנורמה. האם הדבר אומר (בדיקות הדם) שהמערכת החיסונית שלי אינה מוחלשת? בזמן הטיפול הכימותרפי הספירות לא היו תקינות בחלק מהזמן, וכעת הן תקינות. תודה מראש על תשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
באופן עקרוני מי שמקבל טיפול כימוטרפי מערכת החיסון שלו מוחלשת-אין כאן עניין של מוחלשת יותר או פחות. אני מאוד שמח לשמוע שהספירות תקינות-זה אומר שהמערכת במצב טוב, אבל עדיין יש צורך להישמר בריאות שלמה!!