תוצאות בדיקה -ESR -גבוה מהנורמה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 62 . בדרך כלל בריאה. סובלת מכאבים משתנים בגוף [כאבי פרקים; רגלים ] סובלת מלחץ דם- מאוזן. כולסטרול. לא לוקחת את הכדור באופן סדיר. ערכתי היום בדיקות דם עקב תלונות על חולשה ועייפות תוצאות בדיקת ESR.- 27 בשנת 2016 תוצאת הבדיקה 22 אני מבוהלת ביותר. על מה הדבר מעיד??
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב מיכל, ESR כמו CRP הם מדדי דלקת שעולים מסיבות שונות בגוף כולל מחלות ראומטיות ותהליכים דלקתיים בגוף (גם כרוניים) אין משמעות והבדל הן 22 ל 26- זה בדיוק אותו דבר אין מה לדאוג או לחשוש זה לא מעיד על החמרה או שינוי מהותי