יתר לחץ דם וסוכרת בגילאים צעירים
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב האם מחלות כגון יתר לחץ דם, סוכרת (סוג 2), מחלות לב ועוד מחלות שנחשבו בדרך כלל כמחלות של גיל מבוגר יכולות לקרות היום גם בגילאים צעירים עקב השמנה? האם גורם הסיכון למחלות הללו זה בעצם השמנה, עישון, ואורח חיים ולא גיל? בתודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלם רב, מה שאתה מתאר נקרא בעגה הרפואית תסמונת מטבולית והוא מאוד מאפיין צעירים היום אני מצרף לך קישור לקריאה מויקיפדיה https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%AA%D7%A1%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%AA_%D7%94%D7%9E%D7%98%D7%91%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%AA בריאות שלמה