ברזל וכאבי רגליים ...
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בבדיקות דם עלה כי ה-iron שאמרור להיות בטווח של 60-190 ערכו 39 ( נמצא כל הזמן בירידה), המוגלובין 12, פריטין - הטווח 10-220 נמצא על 25. יש לציין כי אני מרגישה כאבי רגלים, נדודי שינה, אי שקט ברגליים בלילה ומעט כאבי ראש. האם יתכן כי יש קשר לנושא הברזל?
התסמינים שאת מתארת לא כל כך מתאימים לחוסר בברזל-אבל בגלל שכבר יש חוסר, ראשית תקני אותו ע"י נטילת תוספי ברזל ואז תראי אם יש שיפור...והיה וכן מצוין, והיה ולא רופא המשפחה שלך יחפש מקור אחר לתלונות בריאות שלמה
ראשית תודה רבה על המענה המהיר. האם לפי התוצאות שצירפתי זה נחשב מחסור בברזל? האם סטרס יכול לגרום לתופעות אלו?
זה אכן נראה מחסור בברזל, סטרס כשלעצמו לא עושה מחסור בברזל (למעט קידום כיב קיבה ואז אולי בדרך עקיפה-אבל זה ממש נדיר) אבל בהחלט יכול לגרום לאי שקט ברגלים כאבי ראש ונדודי שינה