חיסון כנגד מחלת שפעת
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 43 ומזה 10 שנים בכל שנה מתחסנת לשפעת לפני שנתיים שהתחסנתי הרגשתי חוסר יציבות חולשה במשך שבועיים מיד לאחר החיסון, בשנה שעברה מיד לאחר חיסון במשך חודש ימים הרגשתי חוסר תחושתיות בגוף חולשה לא ברורה. שפניתי לרופא המשפחה טען שאין קשר לחיסון, אך ברור לי שזה לא מקרי כי זה קרה מיד לאחר החיסון. השנה לא התחסנתי בשל הפחד שהתופעות יוחמרו שמעתי על תסמונת גיליאן-ברה האם החיסון יכול לגרום לתסמונת זו? האם כדאי להתחסן עדין? לתשובתך אודה
שלום רב, הסיכון לחלות בגילאן ברה מחיסון קיים אבל הוא נמוך מאוד מאוד. את לא בהכרח נמצאת בקבוצות הסיכון להם מומלץ להתחסן לשפעת ולכן אם את חוששת מאוד לא הייתי מתחסן במקומך.