ABgymnic

דיון מתוך פורום  אימון, כושר גופני ותזונה

20/05/2002 | 23:43 | מאת: Yotai

שלום, לאחרונה פורסם מכשיר ה- ABGYMNIC, ותואר כמכשיר "פלא" לחיטוב שרירים. מבין שהמכשיר עובד על עיקרון של גירויים חשמליים לשריר ובכך גורם להם להתכווץ...ולהתחטב. האם המכשיר מוכר, האם למישהו ניסיון עם מכשיר זה? להתייחסותכם, תודה.

21/05/2002 | 07:43 | מאת: אביטל

תחזור מספר עמודים אחורה בפורום או שתעשה חיפוש התייחסו לנושא אינספור פעמים התשובה - להפסיק לבזבז את הכסף על פתרונות פלא שלא נותנים לך כלום. רוצה שרירים ? לך לחדר כושר !

21/05/2002 | 12:17 | מאת: מתאמן

אפשר להרגע! אני לא מבין את ה"עליהום" שעושים כאן לכל מי ששואל על המכשירים האלה. אני כן מבין את השואל כי זה הגיוני שיש משהו בגירוי חשמלי של השרירים לצורך הפעלתם. אם זה באמת פורום אימון ולא "הכה את המומחה" אפשר לקיים דיון ענייני בנושא (אפילו אם כבר נפנפנו באיזה לינק המטיל ספק ביעילות המכשיר...) אביטל, את לא ניסית את המכשיר, זה פשוט נראה לך לא הגיוני (ובטח לא הוגן...) שישנם אנשים שעובדים קשה כדי להוריד משקל ולפתח שרירים, ואילו אחרים יוכלו לעשות זאת ללא קושי 'על הספה בבית'. ובכן אני קניתי ב 39 ש"ח את המכשיר, וניסיתי אותו למשך שבועיים. יש לציין שאני בכושר טוב מאוד ולא ראיתי בו תחליף לאימוני כושר. ציפיתי לתוספת בשיחרור ועיסוי השרירים, וכן לחיזוק שרירים שאין לי סבלנות לעבוד עליהם (כמו בטן). ובכן, המכשיר עובד! לדעתי, ביחס למה שהוא עלה הוא בהחלט שווה. הוא כולל גם סוללה Lithium CR2032 + אחת נוספת להחלפה, חוברת עם הסברים מפורטים והרבה אזהרות(!!!), 2 רצועות בגדלים שונים. אני עושה בעזרתו מסג' לשרירי הרגליים אחרי ריצה, וגם עובד בעזרתו על שרירי בטן וקצת זרועות. צריך לנסות כדי להבין שניתן לכוון אותו לעבודה קשה ו\או אינטנסיבית של כל שריר. יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון: 1. חובה לקרוא את כל חוברת ההסבר, ובעיקר את האזהרות. 2. אם מגרים בעזרתו שריר למהירות, מגיעים להפרשת חומצת חלב (וכמובן לכאב) די מהר. הסיבה היא שהלב לא מעלה קצב כמו בפעילות נורמלית ולכן אין אספקת חמצן מתאימה לפעילות זו - בעיה לא פתורה מבחינתי. 3. אין צורך בג'ל מוליך, אפשר למרוח מים פושרים בעזרת צמר גפן על החלק הרלוונטי במכשיר וכן על העור וזה מספיק. שימוש במים להולכה גם שומר על חיי המכשיר. 4. מרגישים בימים הראשונים צריבה קלה מאוד למשך כמה דקות אחרי שמורידים את המכשיר.

מנהלי פורום אימון, כושר גופני ותזונה