שרירי חזה, בבקשה חשוב!!

דיון מתוך פורום  אימון, כושר גופני ותזונה

12/01/2002 | 13:14 | מאת: אייל

שלום ל-ירון או כל מי שיוכל לעזור לי! אני בן 18 מתאמן זה שנה וחצי בחדר כושר ושוחה המון. אני 1.82 ושוקל 78-. מאז ומתמיד הטריד אותי החזה שאני עובד עליו שלוש פעמים בשבוע והוא לא מתחטב!! אני באמת שלא מבין את התופעה הזו...אני נואש כבר מלהתאמן בחדר כושר בגלל זה כי אלה לא התוצאות שקיוויתי להן. אני עושה תרגיל לחזה עליון, תרגיל לחזה אמצעי, תרגיל לחזה תחתון.(כל תרגיל ביום נפרד). ועוד שאלה בקשר לשרירי בטן: עם הבטן דווקא אין לי בעיה, אני משתמש במכשיר לכפיפות בטן(נמצא בכל חדר כושר), עושה ארבעה סטים כאשר כל סט 60 חזרות. רציתי לשלב גם עבודה על שרירי בטן אלכסוניים, השאלה היא איך לשלב זאת עם שרירי הבטן המרכזיים הישרים. אגב, אם אני רוצה להבליט את שרירי הבטן, אתה ממליץ לי לרדת במשקל? אולי הבעיה זה המשקל שלי...78, אני לא שמן או משהו, אבל אני לא מעוצב וזה מתסכל אותי למרות כל העבודה שאני משקיע בחדר כושר ובשחייה(שוחה פעמיים בשבוע כל פעם 2 ק"מ--חתירה וגב). בבקשה ירון או כל מי שיכול לעזור לי...אני מאוד אעריך עזרה מצדכם! תודה מראש!

13/01/2002 | 15:57 | מאת: ירון

קודם כל תרגע אתה עוד גדל, וגופך צריך רזרוות. אני בפירוש לא מציע לך להוריד אחוזי שומן בגופך למטרות חיטוב מהשיקול שלמעלה. דבר שני - אם אתה לא מוטאציה אז יש לך רק שריר חזה אחד, שצריך בעיקר.... מנוחה כדי לגדול. תעבוד עליו גג יומיים בשבוע, עם מנוחה של לפחות 72 שעות בין אימון לאימון. אימון טיפוסי: איקס סטים עם ספסל שטוח, או כאשר הרגלים מוגבהות לעומת הראש בעומס וואי, עם מנוחה טי בין סטים. אח"כ ספסל מוגבה בזוית של 30 מעלות מקסימום - איקס טג סטים בעומס וואי טג ומנוחה טי תג. איקס , וואי, טי וכולי הם פרמטרים הנקבעים על פי מטרת האימון ומבנה השריר. אתה איתי עד כאן?

13/01/2002 | 19:35 | מאת: אייל

אז אם הבנתי נכון...ואני בספק, אז אתה אומר שהחזה שלי לא מחוטב בגלל אי מנוחה בין אימון לאימון..? הייתכן הדבר? ירון, רציתי לשאול אותך עוד דברים ותרגילים למינהם בחדר כושר ובריכה, ובכלל עכשיו כשאני מתגייס ואני לא יהיה בחדר כושר אני לא אדע איך להתמודד עם המצב. אפשר לומר שדי התמכרתי לדבר...(למרות שהוא לא מניב תוצאות, כבר ציינתי זאת?). אז אם תוכל למסור לי את האי-מייל שלך אני יותר מאשמח.

מנהלי פורום אימון, כושר גופני ותזונה