לאיב ולמישהי - שלום, אני נוסעת:-)

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

16/05/2001 | 15:36 | מאת: Lala

אני טסה מחר לפריז!!!! אחרי שכבר ויתרתי לגמרי על הטיסה, חבר שלי הפתיע אותי, עשה את כל הבירורים, הזמנות והנה - מחר בערב אנחנו טסים!!! אנשים שראו אותי היום בעבודה אמרו שמעולם לא ראו אותי כל כך מאושרת. וואו, התרגשות!!!! מנסה למחוק את כל המחשבות על האוכל. איזה פחד, קרואסונים, בגטים, מה יהיה? - אלה המחשבות והתשובה שלי - שום דבר נורא לא יקרה. אם אני לא ארצה - לא אהיה חייבת לטעום מהכל וחוץ מזה מ- 3 ימים בפריז לא אהפוך לכדור פורח. נכון? ממש בריאה בראש אני :-) זהו, מחר אני עוד אהיה בעבודה, וגם עכשיו אני צריכה קצת להתעשת ולחזור לעבוד. מה שלומכן??? מישהי, סליחה שקראתי, אבל איך היה אתמול????? טוב, אני כאן, אשמח לשמוע משהו!

16/05/2001 | 15:47 | מאת: אביב

ללה, איזה אחלה, תהני... אני שמחה בשבילך, והאמת היא שאפילו קצת מקנאה... :-) רק דבר אחד, תשתדלי להשאיר את המחשבות על האוכל בארץ ולא לקחת אותן לפריז, מה את צריכה אותן שם ? סתם יפריעו... פשוט אל תארזי אותן, אל תכניסי אותן למזוודה יחד עם שאר הדברים. תארזי רק את ההתרגשות, את המצב רוח הטוב, את ההתלהבות, את השמחה, ואת המכתב של אתמול, כדי שאם בטעות פתאום הן יצוצו, יהיה במה לסלק אותן. מה יש לחשוב על האוכל כל כך הרבה ? פשוט אוכלים, כי זה טעים, כי בחופש, כי כיף, כי מטיילים והולכים, וסתם כי רעבים.. יש תחושה כזאת עוד זוכרת ? :-) לטעום מהכל במידה, זו הגישה שלי בכל מקרה, סתם כדי לגוון, וזה חלק מההנאה בחופש ובחיים בכלל... אז תהני, ואל תשכחי לחזור, ולעדכן אותנו איך היה, ואיזה כיף עשית. אביב.

16/05/2001 | 16:04 | מאת: Lala

תודה! זה בסדר שאת מקנא, אני גם מקנא בעצמי :-) אני מקווה שלא ישאר מקום בתיק למחשבות האלה... לא מגיע להן לטוס איתי!! לגבי רעב - כן אני זוכרת ובדיוק מרגישה עכשיו... תחושה שדי התמכרתי לה, לצערי, הסם היומי שלי. יש עכשיו סדרת תוכניות בערוץ 8 - "מה הסם שלך" - אז הנה, הייתי יכולה לצרף לשם איזה פרק על רעב :-) כתבתי עכשיו מכתב ל- Polly. אני לפעמים נכנסת למין אטרף כזה, והכל הכל יוצא לי, מבולגן משהו. אני פשוט יודעת איפה היא נמצאת ואיפה אני נמצאת. לפעמים יש מן הרגשה הזאת - מי אני שאגיד לה מה טוב ומה רע? זה קצת גורם לייסורי מצפון כאלה, על מי אני עובדת בכלל. אבל אחרי שהכל נכתב הפניתי את זה גם אל עצמי, כי אני באמת מתכוונת למה שאני אומרת לאנשים, רק שזה לא תמיד יוצא אל הפועל אצלי... טוב, אני עוד כאן, וגם מחר עד הערב. נוסעים ישר מהעבודה לשדה (workaholic....) אני יודעת שסופי שבוע זה לא הימים הכי קלים בשבילך (אני לא טועה, נכון?) אז אני ממש ממש מאחלת לך סוף שבוע נפלא! צאי לשמש! תעשי לך כיף, אל תשבי הרבה מול המחשב! בהרבה אהבה!!!

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית