למישהי שפעם היתה סתם מישהי...

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

16/05/2001 | 08:50 | מאת: אביב

בוקר טוב, ספרי איך היה אתמול בלילה, לא הייתי כאן אם תקראי את התשובה לאליאן, תדעי גם למה, תני קצת פרטים לגבי האקס, על מה בהצלחה ועל מה להחזיק אצבעות, האמת היא שאני מחזיקה אצבעות בכל מקרה וגם אומרת בהצלחה, אבל שאדע על מה... אם בא לך כמובן, את לא חייבת... שיהיה אחלה יום, אביב.

16/05/2001 | 09:35 | מאת: אביב

נזכרתי בעוד משהו, ספרי גם קצת איך הקורס ? איזה פרוייקט הגשת ? באיזה שפה אתם נמצאים ? אם את צריכה עזרה, יש לי קצת נסיון בתחום, באמת, בכיף... אביב.

16/05/2001 | 18:46 | מאת: מישהי

לפני הכל: אביב, איזה שיר מקסים!! קראתי אותו והצטמררתי. אולי כי הוא נוגע באיזו נקודה רגישה שלי עכשיו. כל כך מרגש לקרוא את דברייך! קצת קשה לי עכשיו... אבל זה יעבור, אני יודעת. סיפור האקס- עוד משהו שהרסתי בגלל האנורקסיה. קיוויתי שאולי אפשר יהיה לתקן, אבל כנראה שלא. אמנם- יש אהבה, יש משיכה, יש אכפתיות מצד שנינו- אבל יש גם פחד גדול, כזה שאין להתגבר עליו. האנורקסיה שלי מפחידה אותו (ובצדק). אני לא בטוחה שאני יכולה לדבר על זה עכשיו...פשוט כואב מדי. תני לי קצת זמן? אני שמחה שהצלחת לפחות להשלים קצת שעות שינה! לי, עם האינסומניה שלי, תמיד היו אומרים "את יודעת שכך מענים שבויים?!". כן, אני יודעת, אפשר לחשוב שזה תלוי בי, העניין הזה של להירדם... בכל אופן, אני מקווה שחזרת בכוחות מחודשים! מה את אומרת על ללה? טסה לה לפאריס... איזה כיף לה. ללה!!! אם את קוראת את זה- אני כל כך מקווה שתהני, תטיילי, תצחקי, תצלמי המון ו... אל תתני לפחד מהאוכל להרוס הכל... תני לעצמך להנות מ-ה-כ-ל, וזה כולל גם אוכל אגב, מנסיוני- יש בפאריז "פטיסרי" מצויינים... אני מתנתקת עכשיו, לנסות להתאושש קצת. מה את אומרת- ניפגש מאוחר יותר, כרגיל? :-) כתבי לי משהו, איך את. אם לדון לפי השירים- נראה לי שהמצב משתפר קצת. אבל אני מעדיפה לדון בשיחות...

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית