לאביב ורחל - חידה

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

15/05/2001 | 20:50 | מאת: אליאן

מה זה ירוק, עולה ויורד...? ויש לי בדיחה... אחד הולך במדבר ופתאום הוא נתקל במן בקבוק. פתאום יוצא שד ואומר לו "אני יכול למלא לך איזו בקשה שתרצה, אבל רק אחת !" . האיש חושב ואומר מיד, אתה יודע... אני אוהב מאד לשתות אבל זה יקר נורא , אולי אתה יכול לעשות שבמקום פיפי אני אשתין וויסקי ? השד אומר לו אין בעיה מרגע זה המשאלה התגשמה ! חוזר האיש לביתו ובערב מזמין את אישתו לשתות, הוא עושה את הוויסקי בכוס והם שותים. היא מבקשת עוד כוס והוא שוב עושה... בפעם השלישית הוא אומר לה "עכשיו תשתי מהבקבוק !!! הגזמתי ? ביי בינתיים ותודה על החצי שעה :-)

15/05/2001 | 23:26 | מאת: רחל

נדמה לי שעוד לא פתרת לנו את החידה מאתמול.............. ביום ראשון ב-9:30 אני אחשוב עלייך, ועל הילד, ואתפלל שההחלטה שתתקבל תהיה ההחלטה המתאימה ביותר בנסיבות הקיימות. אין פתרונות מושלמים, אני יודעת שיהיה לך קשה בכל מקרה, ואני כאן איתך. אני עוד מקוה שנקיים את השיחה בנושא קינאה ותחרות בין אחים. חזרנו היום מנסיעה ארוכה והגדולה עשתה סקנדל במשך חצי דרך כי הקטנה ישבה לי על הברכיים. לא עזר שבהלוך היא זו שישבה עלי......... אני קצת עייפה, שוב עבר עלי יום ארוך ומתיש. מקוה להפגש מחר. ד"ש לאביב.

16/05/2001 | 08:22 | מאת: אליאן

היי, מקווה שישנת טוב ! אני כל כך מבינה את הקטע עם הילדות. זה לפעמים מאד מתיש הצורך הזה שלהם בנו והמאבקים האינסופיים... גם אצלי אתמול היה סקנדל שלם כי קניתי לילדה סנדלים... והבן הקטן צרח כמו איזה תרנגול... ואמר שאני קונה רק לה ושאני אוהבת רק אותה ולא מתייחסת אליו בכלל ולא קונה לו כלום ! הוא רק שכח שלפני שבועיים בערך כשקניתי לו סנדלים ונעלי ספורט היא לא התלוננה בכלל. אבל ברור שזה לא נחשב ! אבל ביננו יש צדק והפעם כנראה שטעיתי. תמיד אני קונה לכולם באותו זמן וכך אני חוסכת את כל הבלאגן... ובעניין הידיים... אני תמיד אומרת להם וגם שרה להם , יש לי,יש לי שתי ידיים... וכמו כן גם רגליים... וכל אחד מקבל יד או כל אחד יושב על רגל אחת... אבל את חושבת שבזה פתרתי את העניין ? לא ! לפעמים הבת רוצה את יד ימין ואז גם הבן... בקיצור לא קל איתם לפעמים... אבל כשרואים אותם בסופו של דבר ביום יום ושומעים את התשובות שלהם יודעים... שבכל זאת אנו עושים ואומרים את הדברים הנכונים גם אם לפעמים אנו טועים ! אני למשל מתנחמת בעובדה שיש לי יכולת נתינה ואהבה רבה להעניק להם למרות שאותי מעולם לא חיבקו או הרגיעו בחיבוק או במילה טובה ! אז אני מחבקת גם אותך חזק חזק ! ועכשיו לחידה... אם לא הבנת את זו של אתמול אז זה אבשלום קור שאמר לאישתו בשעת לילה מאוחרת.. "הגיע זמן לשון " והדבר הירוק שעולה ויורד זו הצפרדע שעלתה על רכבת הרים בסופר לנד... נ.ב עניתי לך לגבי הקינאה והתחרות בין אחים ? :-( :-) שיהיה לך יום נפלא וקל

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית