אביב-התנצלות

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

15/05/2001 | 06:12 | מאת: רחל

בוקר טוב! עוד לא גמרתי לקרא את כל ההודעות של הלילה, אבל קראתי את התגובה שלך לכותרת, הלא מוצלחת כנראה, א את א . לא הבנתי בדיוק לאן זה לקח אותך, אבל אני התכוונתי ל- אביב את אליאן (ושות') סתם בדיחה תפלה, אתן כל-כך מקסימות, חשבתי שנוכל לפתוח יחד משרד יעוץ....... :) סליחה סליחה סליחה אם נפגעת. אני אשתדל להיות רגישה יותר בעתיד.

15/05/2001 | 07:28 | מאת: אביב

רחל מקסימה, לא נפגעתי, ואת צודקת, אני לקחתי את זה למקומות שלי ולדברים שהטרידו אותי בימים האחרונים. האסוציאציה שלי היתה אביב את אנורקטית, וזה התלבש על הפחד שלי, כיון שהימים האחרונים היו קשים ובתקופות הדיכאון באמת קשה לי לאכול. החשש שלי מההתחלה היה להחליף הפרעת אכילה אחת באחרת, להחליף את הבולמיה באנורקסיה, ולא רציתי שזה יקרה, והזהרתי את עצמי ואת המטפלת שלי מזה, ובגלל זה גם טרחתי לוודא את זה איתה אתמול בלילה. ויצא מזה רק טוב, כי באמת היא אמרה דברים נכונים, שאני לוקחת תקופות קשות ומכלילה מהם על הכל, כולל על הימים הנורמלים, ושוכחת אותם, ושוכחת שכשאני בסדר - אני בסדר, ולכולם יש תקופות קשות, וזה משפיע. ואולי היא לא אמרה את זה, אולי זה מה שאני שמעתי ורציתי להבין, אבל בכל מקרה ככה אני רואה את הדברים. טבעי ונורמלי שבתקופות מסוימות אין תאבון בחיים, ואחר כך מפצים על זה. בכל מקרה, זה באמת הדברים שלי, ואיתי את יכולה להגיד הכל, בגלוי, אין צורך ברגישות יתר. הפורום זה אחת הדרכים שאני מצאתי לעצמי לעבוד על עצמי ודרך הדברים שאנשים אומרים לי, אני מעלה את הקשיים שלי, והבעיות שלי, והפחדים שלי למודעות, ומנסה לתקן ומנסה להשתפר. אז תודה שעזרת לי בדרך, ושיהיה בוקר טוב גם לך, אביב.

15/05/2001 | 08:19 | מאת: טלי וינברגר

בוקר טוב, ראיתי את ההתכתבויות בעיקר לגבי א' וב', ואני שמחה שרחל הבהירה את עצמה. קצת שיעשע אותי שאתן מתחילות לדבר בקודים : א' ב' וכו'. אוטוטו נפתח את "מילון הפורום החדש", ותיהיה לנו שפה ייחודית (כמו בצבא...) :) סתם, זה רק מראה שאתן כבר זקוקות פחות למילים...אתן פשוט חשות אחת את השניה, אף שלעיתים זה לא ממש מובן על ידי הצד השני...אבל בשביל זה אתן בודקות מה קורה אחת עם השנייה... כצופה מהצד על ההתכתבויות שלכן, אני יכולה לומר שזו נראית לי תחילתה של ידידות מופלאה.... שיהיה יום טוב, טלי פרידמן

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית