לרחל-בוקר טוב והתגעגע ,גע,גע,גע, תי

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

13/05/2001 | 08:07 | מאת: אליאן

היי מה שלומך? איך עברה לך השבת עם כוווללללםםםםםם. בטח תרצי לדעת איך אני מרגישה...:-) ובכן, כרגע אני לא מרגישה כלום. הבוקר בעלי הנחמד אמר שהוא לא חותם על שום מכתב. הוא לא רוצה שהילד ילך לפנימיה ומיצידו אני יכולה לזייף את החתימה שלו. אני אומרת לעצמי, רגע,תעצרי תספרי עד אלף.... ואני רואה את הגל הענקי מתקרב ומאיים לשטוף אותי... לאן הוא יקח אותי? הלב דופק מהר,הדמעות מתחילות לרדת, והידים רועדות. יש לבעלי תחושות חזקות. הוא תמיד הולך בשיא הכעס שלי או חוזר כאשר אני כבר רגועה. מעניין למי משנינו יש יותר מזל... ביי ושיהיה לך יום הפוך משלי.

13/05/2001 | 16:56 | מאת: רחל

מה שלומך יקירתי? האם חלף גל הכעס? ומה בא במקומו? אני קצת מבולבלת ביחס לבעלך: זה לא הוא שהלך לרווחה וצעק? איך הם יגיבו לזה שהוא לא יחתום? בתכל'ס לא סיפרת לי לאן בדיוק בדעתם להעביר אותו, ואם ביקרת במקום והוא נראה לך. אולי דוקא כדאי לשאול לגבי המקום בפורום, לשמוע קצת מנסיונם של אחרים. גם אני התגעגעתי, קצת קשה לי לקרא את כל מה שנכתב, ואשמח לקרא את תקציר שלושת הימים האחרונים. נשיקות וחיבוקים. נ.ב. יהודה נתן מתכון?

13/05/2001 | 17:43 | מאת: אליאן

היי סוף סוף!! את כאן !! גם אני מבולבלת ביחס לבעלי,זה בסדר,את לא לבד בעניין הזה ! :-) לא סיפרתי לאן רוצים לשלוח אותו כי עדיין אין החלטה אבל קרוב לוודאי שזה יהיה לניצנים באזור רמלה-לוד. ביום ראשון הבא יש ועדת החלטה שבה יישבו מנהלת המחלקה,העו,סית שלנו המדריכה שלה ועוד איזו מפקחת. המורה של הבן ויועצת בית הספר שבו הוא לומד ואולי המטפל באומנות שלו. הם קיבלו את הדוחות מבית החולים ובית הספר והתסקיר של העוס,ית שלנו יישבו וידונו. אגב, נכתב על הדוח באותיות קידוש לבנה ... סכיזופרניה פרנואידית ! וואו, את יודעת מה זה ? מה המשמעות של המחלה הזו ? נראה לי שכן,מן הסתם ! הועדה הזו אמורה להחליט האם צריך לשלוח אותו ונראה לי שזה מן הליך כזה שחייבים לעבור אותו... לגבי בעלי העוסי"ת אמרה שאגיד לו שאם יש לו התנגדות אז שיגיע לוועדה אם לא אז ההסכמה שלי תספיק. היום היא הייתה אצלנו בביקור בית,ודיברה איתו קצת והוא סיפר לה מעט על איך שאבא שלו מתנהג. היה מאד קשה והוא אמר שאבא שלו לא אשם והוא אבא טוב ואני אשמה כי אני מבזבזת כסף על סיגריות והוא אבא טוב כי הוא קונה לו אוכל ומשחקים ולוקח אותו לקנות גלידה וכו'. כמובן שהשתדלתי לא להתערב אבל לאט לאט קוראים לתינוק בשמו ! ובטח מחכה לי לי גם מהקטנים כל מיני הטחות והאשמות. הם מבחינתם רוצים תא משפחתי שלם ואני בעצם זו שרוצה לפרק אותו. ולסיום,קראת את החידה של פינוקיו ? תסתכלי בהודעות של אביב וטלי ושל אביב ושלי ! ביי ואני באמת שמחה שחזרת !!! דבר אחרון- מה קורה עם האיי,סי,קיו ?

13/05/2001 | 18:31 | מאת: נסים

היי אליאן. קראתי את הבשורות, שאינו מוכן לחתום על ההפניה של הבן לפנימיה שנמצאת במושב זיתן כמדומני. זו פנימיה שמתאימה לילדים עם בעיות פסיכיאטריות. ממה ששמעתי יש צוות טוב שמעניק לילדים מסגרת תומכת ויעילה. בעניין ההפרדה שלו מן התא המשפחתי, לעת עתה זה נראה מהלך קשה כי כולם רואים בתא המשפחתי כ נכס. אולם יש מקרים שרק בטווח הארוך ניתן לראות את התוצאות החיוביות של מהלך כזה. יהיה קשה לכולם, אך אולי זהו מהלך שלא ניסיתם על מנת לעזור לכל הפרטים במשפחה. אני חושב שעל פי מצבכם, ההליך בועדת החלטה הוא פורמלי. נקווה שניתן יהיה לשלבו במסגרת חוץ ביתית ללא הסכמת האב. בהצלחה נסים

13/05/2001 | 19:14 | מאת: אליאן

היי תודה שענית ! ותמשיך.... אני אשמח לקרוא את דעתך...

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית