לטלי - השיר המובטח...

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

12/05/2001 | 01:16 | מאת: אביב

"יהיה מה שיהיה אני עוד אשנה אני אגשים את חלומי נושאי בשורה רעה מכות או עוד גזירה לא ישנו את מהותי אני את והאל שלצידי עוד ננצח לא בגלל הכוח רק בגלל הרוח הנושבת בגבי רק גלל הרוח בתוכי במוחי בנשמתי רק בגלל הרוח בתוכי בדמי בנישמתי את שיש לי להגיד אני עוד אצרח אפילו בירח ישמעו מי שיגיד לא כך אותו לא אשכח יבוא היום, אוכיח צידקתי אני את והאל שלצידי עוד ננצח לא בגלל הכוח רק בגלל הרוח הנושבת בגבי. רק בגלל הרוח בתוכי במוחי בנשימתי רק בגלל הרוח בתוכי בדמי בנישמתי " טלי יקרה שלי, אני ואת, עם האל או בלעדיו, ננצח. כל המכות שבעולם לא יצליחו להכניע אותנו. יש לי את הרצון והנחישות, ולך יש את הכוחות לתת לי עכשיו ולמצוא בתוכי אחר כך. יש ימים טובים וחזקים, יש ימים רעים וחלשים, גם סיטואציות משתנות, ודברים נופלים, אבל זה רק מכשול בדרך אל ההצלחה, מכשול שאפשר לעקוף ואפשר להמשיך איתו הלאה. הגל בסוף יסוג ונוכל לנשום לרווחה, גם אני וגם את. כבר 82 ימים שהבסנו לפחות סימפטום אחד, ונביס גם את השאר, ואת שיש לי להגיד אני עוד אצרח, אני אגשים את חלומי, ביחד איתך. תודה על הכל, שלך אביב.

12/05/2001 | 09:45 | מאת: אביב

היי טלי, בוקר טוב, מקווה שישנת טוב, אני לוקחת את ההצעה שלך מאתמול בלילה, והולכת להקלח, להתרענן, ולצאת קצת לשמש, למקום מוצל עם האוצר הקטן שלי, לשחק איתו קצת בפארק, לנשום אויר, לראות עולם. הקטע של ארוחת הבוקר לא עבד, אבל בטח אחרי הפארק החשק יחזור ואני אוכל משהו בצהריים - מבטיחה ! חשבתי על שיר מפגר הבוקר - "בוקר טוב עולם מה שלום כולם אני כבר ילד אמיתי אני יורד מן החוטים כמו כל הילדים כמה טוב לחשוב ולהיות ילד שאוהב את העולם והעולם אותו אוהב מכל הלב ..." מכירה ? זוכרת מאיפה ? אם לא אני אלחש לך אחר כך בסוד, שתצחקי עלי... ואיתי... אני רוצה לשחרר אותך מהחוטים שלי, רוצה ליהיות ילד אמיתי, שאוהב את העולם, והעולם אותו אוהב, אני אתאמץ בשביל זה ואצא לשמש היום, ומחר, ומחרתיים ואחרי מחרתיים... בקיצור, הלכתי להתקלח לפני שהאיש-גמד הקטן שלי יבוא, ואני אחזור מתישהו, לעדכן, ולראות סימן חיים ממך, מקווה לפגוש אותך online. שיהיה לך יום מקסים, ואלפי אלפי תודות על החיבוק הגדול אתמול בלילה, זה עזר לי לישון קצת, ולחלום קצת, והיום בבוקר לקום מאופסת קצת ועם כוחות קצת ולהתאמץ ולצאת מהפיג'מה אל השמש. צאי גם אל השמש קצת ותהני, עם חץ או בלעדיו, תודה, אביב.

12/05/2001 | 10:05 | מאת: אביב

היי טלי, תיקון טעות, אחרי המקלחת וההתרעננות, כן אכלתי ארוחת בוקר, לא פרוסה עם גבינה אמנם, אבל עוגת גבינה מדהימה, זה נחשב נכון ? :-), אביב

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית