התנהגות יוצאת דופן אצל פעוטה????

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

04/05/2001 | 17:29 | מאת: פטי

שלום רב: אני אמא לילדה בת שנה ועשרה חודשים, מגיל מאוד צעיר הבת שלי למדה להתפשט לבד והייתה עושה זאת מדי פעם, לאחרונה היא לא מפסיקה לעשות זאת. זה פשוט מלחמה אני מסיימת להלביש אותה ותוך 2 דקות היא כבר ערומה כולה (כולל החיתולים) ושוב אני מלבישה ושוב היא מורידה. היא כמובן מרטיבה את כל הסביבה בה היא נמצאת, שלא לדבר על דברים אחרים... היא לא מדברת עדיין אך מבינה הכל, ויודעת להסביר את עצמה טוב מאוד, אני לא יודעת כבר מה לעשות ואיך להסביר לה שזה אסור. היא כל היום עסוקה בלהתפשט, לא מענין אותה משחקים והדבר היחיד שקצת מסיח את דעתה זה קלטות וידאו של שירים, וגם אז היא יושבת, צופה ומתפשטת. עליי לציין שהיא עדיין לא הולכת לגן, אך אני מאוד מוטרדת מה יהיה תוך 4 חודשים שהיא כן תלך לגן ותתפשט שם כל היום.

06/05/2001 | 00:54 | מאת: דניאל

זה הגיל שבו הם מנסים אותנו,לכן אוליי תנסי להתעלם,כמו כן אוליי חסר לילדה מעט חברה של ילדים בניי גילה שאז אם תתפשט היא תהיה חריגה ובגן?אל דאגה היא תכנס לתלם במהרה שהריי גם בגילם יש השפעה לחברה. קלטות?יש קלטות לילדים אייך מתלבשים,אוליי תנסי את זה. לכן אני מאד מקווה בשבילך שזה תופעה שתחלוף במהרה. וזה רק מניסיון של אב. דניאל.

06/05/2001 | 18:13 | מאת: רוית ניסן

לפטי שלום. את מוזמנת לספר לנו עוד פרטים עליה: האם היא עימך בבית, או עם מטפלת? ואם כן- אז האם היא מתפשטת גם איתה/ עם אביה/ עם דמויות אחרות? איך היא מבחינה התפתחותית? איך היא ישנה? אוכלת? האם יש לה עוד אחים? את יכולה לענות לי כאן או לשלוח לי אימייל (בלחיצה על שמי בכחול). בברכה ותודה. רוית.

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית