לאליאן

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

05/05/2001 | 20:19 | מאת: אביב

היי, ערב טוב, ואם כבר שירים חשבת שאשכח אותך, המקסימה מכל, טעית - "חושב על הריק על אפשרות למלא ליצוק איזשהוא תוכן לתפוס מעט חושב על הזמן על אפשרות להאט למצוא מרכז כובד לתפוס מרחק לאט לאט יבואו המבקשים את המחשבה לאט לאט תבואי גם את לאט לאט יבואו המבקשים את המחשבה לאט לאט תבואי גם את חושב על האיך ולמה אם בכלל על כל בדל של אפשרות אם להתאמץ כדאי במילא זה מפתיע ואתה אף פעם לא מוכן אז קח את זה ככה קח את זה כך לאט לאט יבואו המבקשים את המחשבה לאט לאט תבואי גם את לאט לאט יבואו המבקשים את המחשבה לאט לאט תבואי גם את " כשאני מתחילה לשקוע פה בהרהורי על המשמעות, על התוכן, על הריק, על האם כדאי בכלל להתאמץ, אז את באה, בדרך כלל לאט לאט, אבל בטוח, עם המון מילים טובות ומחזקות, ועל כך קבלי את השיר ואת תודתי הכנה. תודה, אביב.

05/05/2001 | 20:29 | מאת: אליאן

תודה לך... שמת לב להפרש הזמנים שבו נשלחו ההודעות ? איזו סמיכות !!! חשבנו אחת על השנייה ממש באותו זמן ! החודש ימלאו לי 36 וזו תהיה המתנה הכי הכי שקיבלתי אי פעם ! טוב, הצפת אותי וקשה לי להגיד את מה שאני מרגישה... אבל כמו שאת אומרת ... הכל בא מבפנים מהבטן,מהלב... ואני בטוחה שאת מבינה את כוונתי !

05/05/2001 | 20:34 | מאת: אביב

מזל טוב ליום הולדת !!!!!!! שמחה שהצלחתי להגיע אלייך, ולגעת, זה אומר שאני כבר מכירה אותך די טוב, וזה עושה לי הרגשה טובה, נראה לי ששהצפה הזו היא דווקא חיובית, נגעה בנקודות טובות. תגידי מה התאריך של היום הולדת, ואני ארשום לעצמי לשיר לך שיר יום הולדת, ולהדליק נרות, 37 - עם אחד לשנה הבאה. אם עשיתי משהו היום ? לא משהו מיוחד, היה כל כך חם, קראתי ספר במיטה, ישנתי קצת, השלמתי כוחות, מצפה לי שבוע חדש וקשה, חוץ מזה שכתבתי קצת קשקושים על עצמי במחברת הצבעונית שלי, כהרגלי, כדי שיהיה לפסיכולוגית שלי מה לקרוא... ועל מה לעבוד... שלא תפספסי את השיר!!!

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית