לאליאן

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

02/05/2001 | 19:15 | מאת: אביב

היי אליאן, ערב טוב, קראתי את החלום שלך, והוא היה כל כך יפה, ברור, שקוף כמעט כמו זכוכית, ולא יכולתי להתאפק ולא לשלוח לך את מה שראיתי בו, אבל אם זה מפריע לך אז תגידי לי באמת, ופעם הבאה אני לא אעשה את זה. אז מה שאני ראיתי בו זה את העצים כמסמלים מכשולים בדרכך, בדרך בעלך ובדרך הילדים. בעלך מנסה לעקוף את המכשולים מימין, כנראה עדיין לא יכול להתמודד עם הקשיים, אבל את מרגישה "בתחושה מוקדמת" שהם לא יפלו עלייך, ולא יפילו אותך איתם. את מזהה את המכשולים והקשיים, אבל בהרגשה שלך תדעי להתמודד איתם. את יודעת שהדרך לא קלה, שיכול להיות ש"עצים"/קשיים/מכשולים יפלו, אבל הם לא יפלו עלייך. את תתגברי עליהם. גם הילדים היו בחלום ככה שהקשיים בדרך הם לא רק שלך ולא רק של בעלך, העצים עומדים גם בדרך של הילדים, אבל לא יפילו אותם, את תגני עליהם. בקיצור, את בדרך הנכונה, החלום מראה את זה, רק תהיי חזקה, ובאמת תלמדי לזהות את הקשיים והמשברים הצפויים מראש, וכך תוכלי ליהיות מוכנה לקראתם, וגם כשיבואו לא תפלי. קבלי ממני חיזוק, לפחות להערב, אביב.

02/05/2001 | 19:31 | מאת: אליאן

אביב, שאלת אם לא מפריע לי ? מעכשיו אנדנד גם לך שתפרשי את החלומות שלי... (אכלת אותה :-) ) וזה מה שנקרא... הוצאת לי את המילים מהפה... חשוב לי מאד שכתבת את הדברים, זה מאד מעודד ומחזק ! תודה ושוב אני שמחה שחזרת לכאן. איך את מרגישה ? מה קורה אצלך ?

02/05/2001 | 19:55 | מאת: אביב

אהלן..... אני בסדר גמור. את יכולה להמשיך לנדנד לי בכיף, אני אוהבת לדבר איתך, והחלום היה באמת מדהים. אכלתי אותה, לא חושבת, הרווחתי ובגדול... האמת שקצת חששתי מהתגובה אבל אני מתה על חלומות ועל פרשנויות שלהם, ובתקופה האחרונה היו לי כאלה חלומות מוזרים יום אחרי יום, וכשהצלחתי להבין אותם, זה שחרר אותי מהרבה מעמסות. אביב.

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית