עזרה במציאת מטלות מסדר שני ושלישי

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

02/01/2012 | 21:26 | מאת: ליאתוש

שלום אודי. שמי ליאת ואני כותבת עבודה בנושא תאוריית המיינד בנערים עם הפרעות התנהגות. אני עובדת בבי"ס להפרעות התנהגות בגילאי 12-18. רציתי לבדוק אם יש הבדל בין ילדים קטנים וילדים גדולים עם הפרעת התנהגות בכישורי הTOM. קראתי את ספרך ואת המאמרים של נוגה בלבן אך קשה לי להחליט אילו מטלות כדאי לי לבדוק כמתאימות? או שישנם מטלות אחרות אשר כדאי לי לשים עליהן דגש.אשמח אם תוכל לייעץ לי בעניין. תודה, ליאת

לקריאה נוספת והעמקה

שלום ליאת, אני משער שכוונתך למטלות ממעלה ראשונה ושניה. המטלות של קורקורן הכי טובות, אולם לדעתי לא תראי הבדלי גיל בגילאים אלו (אלא הבדלי אבחנה). המטלה שאני פיתחתי (שבוודאי ראית) רגישה להתפתחות גילית, אולם היא מורכבת מאוד ודורשת לימוד, אימון והתמחות בניתוחה. מה שיכול אולי לעזור לך זו מטלת התמונות של צרפתי, שרגישה לאינטיליגנציה (שהיא, כמובן, תלויית גיל). בהצלחה, אודי

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית