אונס! לרוז

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

20/04/2001 | 01:25 | מאת: שרה

אולי זה נשמע לך מוזר אך אני לא מאשימה אותך ! באמת שלא ! ורק בגלל העובדה שלא סיפרתי את כל הפרטים... קצת קשה להתייחס לבעל כאל אביר חלומות כאשר הוא מכריח אותך לשכב איתו כאשר את בזמן מחזור (וסת) והוא עוד עושה את זה כשנאמר לו מראש שזה לא הזמן המתאים והוא עוד מנצל את זה שאני ישנה !!! דבר שני, אני אומנם לא זוכרת את המקרה השני אך זה ברור כשמש שזה קרה.... כי כשקמתי בבוקר להחליף טמפון הסתבר שהוא נעלם... חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי.... ולפתע מגיע בעלי חזרה אל הבית נכנס לחדר ,יוצא ואומר לי "לכי תרימי את הטמפון כי אני לא מוצא אותו ! וכששאלתי אותו בתדהמה " מה ? עוד פעם עשית את זה כשישנתי ? הוא חייך והלך לו ליום עבודה רגיל... צר לי על הגסות והבוטות אך נראה לי שהודעתך הבאה תהיה קצת שונה מזו האחרונה ! וצר לי שאני חולקת על דעתך אך לא זו הדרך לקבלת תשומת לב !!! לכל מי שקורא את ההודעה, אני באמת מצטערת שהצטרכתי לפרט אך לאחר הודעתה של רוז, פשוט לא יכולתי לשתוק.

לקריאה נוספת והעמקה
20/04/2001 | 17:19 | מאת: רוז

את צודקת, תמיד רצוי לשמוע את כל הפרטים, ואכן אני חושבת שאת בבעיה גדולה,( וכשאמרתי שהיה אביר חלומותיך התכוונתי כשהתחתנת איתו,ברור לי שהוא לא כזה היום) השאלה היא האם את יכולה להצביע על הנקודה בה התחילו הדברים להתדרדר לידי כך? אין לי גם שום ספק שבעלך גם בבעיה, ולדעתי, אם את עדין רוצה אותו, ואת רוצה לתקן, אז חיבים ללכת לטיפול , אבל אם לא, והוא מה שמוגדר כ"מאוס עליך" אז תעשי חושבים, ואם את רוצה לחתוך תחתכי, כי את לא צריכה לסבול, התעללויות. ומה שאת צריכה לעשות באופן מידי זה, לא לאפשר לו לחזור על מעשיו, לכי לישון בחדר אחר, ותנעלי את הדלת. להגיד לך את האמת? במקומך, הייתי עוזבת את הבית כבר אחרי הפעם הראשונה, או בעצם יותר נכון, עם הצלחת ההיא שהוא העיף על הילד. אז מה קורה איתך באמת? איפה את בכל הסיפור? נראה לי שגם את צריכה איזו נפש טובה שתקשיב ותסייע. כי כשאדם בביצה, הוא חיב מישהו שיושיט לו יד מבחוץ, כי איך שלא ינהג, הוא ימשיך לשקוע. אני מאחלת לך הרבה הצלחה.

20/04/2001 | 17:29 | מאת: ד"ר דרור גרין

שרה יקרה, לצערי, כבר בפניה הראשונה שלך אי-אפשר היה שלא להבחין בכך שמדובר באלימות קשה. בפורום שלנו את יכולה לקבל תמיכה והבנה, אך נראה לי שברגע זה את זקוקה להרבה יותר מכך, ואני הייתי ממליץ לך לפנות בהקדם לאגף הרווחה ולשוחח עם עובדת הסעד וגם עם פקידת סעד לסדרי-דין, שתבהיר לך את זכויותיך. אם את זקוקה לסיוע נוסף, את יכולה תמיד לפנות אלי או אל טלי באמצעות הדואר האלקטרוני. בברכה, דרור גרין

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית