לרחל (זאת שהייתה קודם)

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

05/04/2001 | 18:02 | מאת: אליאן

נו !!!!!! עכשיו אני מתה מסקרנות ! על מה ה- וואו... הגזמתי בתיאורים ? וואו,אני במבוכה!... אגב, הקושי לספר על הכאב שעובר עליי הוא גדול בהרבה מהתיאור של החלום ! אל תרגישי שלא בנוח ! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

05/04/2001 | 21:21 | מאת: רחל

אליאן-שלחתי לך דואר-אלקטרוני. את יכולה לקרא לי רחל, התוספת זאת שהיתה כאן קודם היתה רק לצורך זהוי. אני מרגישה קצת מטופשת לראות אותה מופיעה כל פעם מחדש. זה נראה לי עכשיו קצת ילדותי מצידי... למרות שבאמת כעסתי. מה דעתך על ר-חל?

05/04/2001 | 23:56 | מאת: אליאן

אני חושבת שכדאי לכתוב בסוגריים זו שהיתה וזו שתהיה. את מקסימה ואם לא היית היו צריכים להמציא אותך !!! אל תבקשי ממני לבחור כי אז זה יצור לי בעיה. אחת "מהצרות" הגדולות שלי זה להחליט. באמת,אני מתלבטת על כל דבר קטן. וכל דבר קטן גם מכניס אותי ללחץ ואני יכולה לפתח דיון שלם גם על קניית סוכר או קפה. למרות שהייתי מכנה אותך בהרבה שמות טובים אשר יתאימו לך אך הם לא יצליחו לבטא את מה שאת באמת. נו,את רואה ? עוד לא אמרתי את דעתי וכבר כתבתי הרבה :-) מה שתחליטי מתקבל... אגב יאלום, והרי לך הרשימה של הספרים שלו ושל אחרים אשר קראתי והם שמורים ונצורים בליבי ! ובספרייתי ! תליין האהבה, על הספה,אמא ומשמעות החיים, כשניטשה בכה, ובעצם קראתי את כל הספרים שכתב. ויש לי גם את :פסיכואנליזה המקצוע הבלתי אפשרי של ג'אנט מאלקולם, צלו של האובייקט של כריסטופר בולס, ג'אפרי מאסון לסגור חשבון עם הפסיכואנליזה, ללמוד מן המטופל של פטריק קייסמנט, ולהוסיף וללמוד מן המטופל גם של קייסמנט. והספר של ישראל אור-בך כאב עד כלות , והטיפול הפסיכולוגי שלי של דפנה טל. ועוד ועוד... ואני פריקית של יאלום... איך שספר שלו מגיע למדף הוא כבר אצלי ביד... אז מה את אומרת ?

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית