כתב יד
דיון מתוך פורום פסיכולוגיה קלינית
שלום, אנחנו חולקים ילדה משותפת בת 5 וחודש, יצירתית ומלאת חיים. רק מה, בנסיונות הלימוד המאוד לא תובעניים שלנו כלפי הילדה למספרים, הילדה לא מצליחה לשכתב את המספרים בצורה הנכונה, בד"כ כתב ראי, או באופן עקבי מספרים "שוכבים". הילדה מבינה שדבר מה אינו כשורה והיא מאוד מתאמצת לרשום על-פי "הכללים". שאלתנו היא כמובן האים אנו צריכים להעיר ולתקן כל אימת שהתופעה חוזרת על עצמה, או להראות להשוב ושוב את הדרך הנכונה לרישום, או שהנ"ל מצריך סוג טיפול שונה. נודה על התשובה.
שלום רב, לצערי אין לי ידע רב בתחום התפתחות הילד ובתחום ליקויי הלמידה. להערכתי, עליכם להתייעץ עם הגננת של בתכם או עם הפסיכולוגית הקשורה לגן. אנשים אלו אמורים לדעת מה משמעות התופעות בהן הבחנתם. מצטערת ובהצלחה, טלי פרידמן - עובדת סוציאלית
שלום, גיל ומיה בגיל של בתכם כתב ראי אינו יוצא דופן ואינו מהווה בעיה. מדובר בתהליך הבשלה קוגניטיבי. סביר להניח שהדברים יסתדרו. עצתי לכם שתרדו מהעניין ולא תציקו לילדה בעיניין זה. בברכה, אמיר