רחל

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

05/03/2001 | 13:10 | מאת: גמ

הי! קבלתי את השירים...תודה! כרגע חזרתי מהפסיכולוגית, והיא אמרה לי שהיא שמה לב שלאחרונה מצב הרוח שלי השתפר..... וזה נכון! אבל זה די מוזר לי, כי "התוכנית" שהיתה לי (למות מרעב) עדיין קיימת, וזה שהיא לא יוצאת אל הפועל, זה רק עיכוב בלוח הזמנים. ויש לי אוסף חדש....של כדורים....שלאט לאט אני אוגרת אותם לזמנים קשים. (כנראה לא אשתמש בהם בכלל) אז זה נקרא שטוב?? בגלל זה מוזר לי כל המצב כעת. אבל הימים עוברים בטוב, כבר אין כ"כ את ה-" down", והבכי ההסטרי ללא סיבה כבר די נדיר. נו, אז כנראה הכדורים החדשים שאני לוקחת כן עוזרים! :-) הקיץ מגיע, ואני ממש שונאת את החום הזה! אפילו את האביב! אנשים פה הולכים עם גופיות, ואני עם חולצות ארוכות ועבות. ואני חייבת לצאת מהבית, אני לא יכולה להסתגר...(אני כן יכולה...) אני חייבת לנסוע לאלסקה! לשלג! בינתיים אני רק מפנטזת על זה......

05/03/2001 | 20:58 | מאת: רחל (זאת שהיתה כאן קודם)

שלום לגמי-גמ! אני כל-כך שמחה לשמוע ממך... לפי דעתי מצב-רוח טוב זה דבר מידבק. אני אישית לא מצליחה להיות מדופרסת לאורך זמן. הרעיון שלך למות מרעב מזכיר לי אגדה אורבנית ששמעתי לפני 15 שנה בערך. איש אחד עבר התקף לב קשה, שבעקבותיו נהרסה לו הבריאות, הפרנסה, חיי המשפחה- בקיצור- חרב עולמו. הוא החליט שבמצב כזה אין טעם להמשיך לחיות ולסבול. מכיוון שאסרו עליו מאמץ גופני, הוא החליט לצעוד לאורך קילומטרים במשך כל יום, עד שיתמוטט. נחשי מה קרה לו? יפה... הוא קיבל גוף נהדר ובריאות משופרת. גמי- אל תאגרי תרופות... תשתמשי רק במה שצריך לפי הוראות הרופא, לא יותר ולא פחות. תזרקי מנות מיותרות (או שתשתמשי בהם למשלוח בפורים.... :-) ) אני חושבת גם, שהגיעה הזמן לחשוב על תכנית מגירה. מכיוון שהתכנית המקורית נדחית לבינתיים, צריך לחשוב על אלטרנטיבות. מה דעתך? אני ממש-ממש מתגעגעת, מחבקת ומנשקת אותך. לילה טוב.

07/03/2001 | 21:43 | מאת: גמ

שיר משמר \ נתן אלתרמן שמרי נפשך, כוחך שמרי, שמרי נפשך, שמרי חייך, בינתך, שמרי חייך מקיר נופל, מגג נדלק, מצל חושך, מאבן-קלע, מסכין, מציפורנים. שמרי נפשך מן השורף, מן החותך, מן הסמוך כמו עפר וכמו שמיים, מן הדומם, מן המחכה והמושך והממית כמי-באר ואש-כיריים. נפשך שמרי ובינתך, שער ראשך, עורך שמרי, שמרי נפשך, שמרי חייך. זה ערב קיץ לכאורה, זה לכאורה רק ערב קיץ טוב, ידוע וישן, שבא לחסד ולרחמים, לא למורא ולא לרחש חשדות ודבר אשם, שבא עם ריח תבשילים ועם מנורה אשר תאיר עד אם ננוח ונישן. רק ערב קיץ חם וטוב הוא לכאורה, רק ערב קיץ חם שבא לא למורא. הנה הרוח יד שולחת ובלי רחש פתאום חלון לאט נפתח בחשכה. אמרי מדוע את צוחקת כמו פחד, אמרי מדוע את קופאת כמו שמחה? אמרי מדוע העולם כה זר עדיין ואש ומים מביטים בו מכל צד? אמרי מדוע בו מפרפרים חייך כמו ציפור מבוהלה בתוך כף יד? אמרי מדוע את מעוף ורעד רד כמו ציפור בחדר בחפשה אשנב? שמרי נפשך העיפה, שמרי נפשך שמרי חייך, בינתך, שמרי חייך, שער ראשך, עורך שמרי, שמרי יופייך, שמרי לבך הטוב, אמציהו בידיך.

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית