לגמ

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

26/02/2001 | 17:05 | מאת: רחל

ערב טוב... מזמן לא שמעתי ממך. אני מקוה שהכל בסדר, שסתם לא הזדמנת לפורום. אני כותבת למקרה שהזדמנת והיססת אם לכתוב או לא. יש לי תחושה שקורה משהו מוזר לפורום, משהו לא כל-כך טוב. אני לא מצפה שתמיד תהיה אוירה טובה, ובהחלט יש מקום לכל הדעות, אבל יש אוירת מדנים כזו. כך לפחות אני מרגישה. אולי זה רק זמני, ויחלוף מהר... יש איזה אידיוט שהשתמש בכנוי שלי. אני מקוה שאף אחד לא נפגע מהשטויות שהוא כתב בשמי. אני מקוה גם שתצליחי להבחין מה באמת בא ממני, ומה ממשהו אחר. אחרת, נצטרך לשנות את הפגישה הוירטואלית מהפורום הזה לפורום אחר... מקוה לשמוע ממך.

27/02/2001 | 15:40 | מאת: גמ

הי!!! באמת הרבה זמן לא יצא לי להגיע לפורום... שום דבר לא קרה, להפך. המצב דוקה טוב מאד!! כבר כמה ימים ברציפות שיש לי מצב רוח טוב ! ולא מעט זה בזכות כלב קטן שיצא לי להכיר, ולהיות בחברתו המון!! אני כ"כ כ"כ כ"כ אוהבת אותו, ונראה לי שזה הדדי. אני לא מתכוונת רק לזה שהוא משחק איתי, כי זה קורה עם כולם, אבל איך שהוא נרדם עלי....בכזה ביטחון.....ממיס את הלב. המצב שדיברת עליו בפורום, זה נכון, וחבל.... לפעמים זה יכול להוציא את החשק לקרוא את ההודעות של כולם, ואז אתה מתרכז רק בדברים שמופנים אליך, וזה פיספוס לפי דעתי. בטח זה יעבור.... מצאתי בין כל הדפים שלי בבית, שיר שהעתקתי בעבר מפורום אחר! אז הוא לא שלי!!! (אני לא מתכוונת לקחת זכויות יוצרים....) " פרקי אצבעותי בולטים מכאב צפורני צהבו קמלו בבואתי המשתקפת בשולי הצג - מבעיתה מכדי להיות אמיתית. את שארית כוחותי אני מגייסת כדי לענות בחוכמה, בעוקצנות קצת מפתה - ואל תפסיקו - הפורום הוא חיי, כלואה בין כתלי פנטזיה חולנית וזה עדיף על מציאות ריקנית בה אני משתדלת להקיא את עצמי..." השבוע הקאתי פעמיים אחרי הרבה זמן שלא עשיתי את זה.... אני שמחה לראות שהכשרון הזה נישאר לי! אבל כמו שאמרתי בהתחלה: אני מרגישה מ צ ו י י ן ! :)

27/02/2001 | 17:51 | מאת: רחל

איזה כיף לשמוע ממך... מי חיבר את השיר? יש בו סוג של אסטתיקה מצמררת, קצת כמו המפלצת שתארת. גם יפה וגם מפחיד. אני גם רוצה לשלוח לך שיר, אבל אני חייבת לסיים עכשיו. אשתדל לחזור הערב... להת'.

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית