לתמי - תעלי על ההודעה!!

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

21/01/2001 | 11:30 | מאת: מיכל.כ

את שומעת ? צלצלתי לאדריאן והוא הסכים לראות אותי היום ב - 11:00 בלילה. אני משקשקת מפחד. ואני אגיד לך גם למה... משהו בקול שלו נורא לא סימפטי ומרוחק. זה מציק לי והפחד שבמילא כבר יש לי מהמעמד הזה מתגבר. אני לא יודעת למה, פשוט... משהו בקול שלו מציק לי. אני חוששת ש... או שהוא לא אמין או שאולי זה לא פחד אלא בכלל אינטואיצה שאומרת לי שזה לא נכון בשבילי. קשה לי לדעת. מצד אחר - זה לא מקרי שפעם אחת כבר התקשרתי אליו (ובטלתי בדיוק בגלל הסיבה הזו!!) והנה אני פוגשת מישהי בשם תמי שמובילה אותי שוב אליו. אבל עדיין ... הקול שלו, מציק לי. בעיקר, אני מפחדת לראות אותם ו...להשתגע מזה.

21/01/2001 | 12:48 | מאת: תמי

אדריאן נראה בהתחלה בן אדם ממש מרוחק ולא נחמד, אבל דעי לך שזה נובע מכך שבאותה מידה הוא גם כנראה חושש מאנשים שמגיעים אליו!!! דברי איתו ואל תסתירי ממנו את הפחדים שלך, אני דיברתי איתו על הכל, על זה שאני מפחדת לראות אותם, על זה שאני מרגישה קצת לא שפויה, פשוט על הכל!!! אני גיליתי בסך הכל אדם מאד נחמד ולבבי שממש הבין את הפחד שלי. תנסי, מה אכפת לך, תגייסי להיום את כל האומץ, אפילו אם תרעדי קצת, אז מה... תחשבי שאולי אחת או לתמיד את יכולה היום לעלות על הבעיה, זה פשוט יהיה נפלא!!! אבל את חייבת לדבר איתו על כל מה שדיברנו אתמול בטלפון, זה נורא חשוב שהוא יבין שאת חושדת במשהו (מה שסיפרת לי שקרה לך במסאז'). אני איתך!!!

21/01/2001 | 13:14 | מאת: מיכל.כ

תמי, תודה על התגובה. תשמעי, אני אשתדל. אבל דעי לך, הוא לא עושה רושם מי יודע מה בטלפון. מרוחק נורא. הקול גם קצת קר. אין ספק שכיוון שעד היום הייתי בטיפולים "בלתי חודרניים" - הטיפול הזה הוא שונה. כלומר, בוא נומר שבהחלט מטפלים בי ועוד נוסף הכל מטפלים בי "יצורים" שאינני רואה ושאני מקווה שהם יודעים מה הם עושים ושהם בעלי כוונות טובות בהחלט.ועוד נוסף על כל זה יש את הפחד שאני אראה אותם ואז אני מקווה ששפיותי תישמר. אני מאמינה שמי שרואה אותם מקבל איזה מסר טלפתי "לא לפחד" ובכלל בל נשכח שלא כל אחד רואה אותם. בכל אופן, אני ממש "טרודה" ולא מפסיקה לחשוב על כך. מפחיד... הנשימות שלי כבר עכשיו כבדות וככל שהזמן עובר אז המפגש מתקרב ו... מי יודע!! תגידי, איך את בדיוק הרגשת לפני, תוך כדי ואחרי... תפרטי. בבקשה... הצילו...

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית