בבקשה עיזרו לי!!!!!

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

24/11/2002 | 11:25 | מאת: גדי

המצב שלי הוא נורא, אני סובל מדיכאון כבר קרוב לשנה בעקבות פרידה ממישהי שאיתה הייתי שנים ועדיין אוהב, אני מיואש ואין לי שום תקוה לא ניסיתי לקבל שום עזרה ועכשיו אני מוכרח לנסות אני לא מסוגל לסבול יותר, אני יודע שפסיכולוג לא יעזור לי כ"כ כיון שאני צריך השפעה מיידית אני יודע שאצטרך לקחת תרופות מביקוריי בפורום יש לי כמה שאלות ואנא עיזרו לי: 1. אילו דרכים יש ע"מ לפגוש פסיכיאטר והאם כדאי לגשת קודם לפסיכולוג 2. האם ניתן לגשת למרפאה לבריאות הנפש מבלי לראות את רופאת המשפחה שלי(אני מתבייש נורא) 3.מצבי הכלכלי לא מאפשר לי לקחת טיפולים פרטיים אלא דרך קופ"ח מכבי האם הטיפולים והביקורים יעלו לי הרבה כסף? האם מישהו יכול להמליץ לי על פסיכולוג טוב דרך הקופ"ח באיזור ראש"לצ? אשמח לקבל כל מידע לגבי דרכים להתמודד עם המצב הנורא הזה.

לקריאה נוספת והעמקה
24/11/2002 | 12:15 | מאת: מאיה

תתקשר לקופה הראשית, ותבקש את המרפאה לבראיות הנפש הקרובה, שם יש פסיכיאטר והוא כבר יפנה אותך לפסיכולוג! תרגיש טוב, ובסוף תמצא מישהי אחרת, וזה ישכיח את הכאב. מאחלת מקרב לב.

24/11/2002 | 22:57 | מאת: ד"ר אורן קפלן

גדי שלום אני לא יודע מדוע כל כך ברור לך שלא תוכל להיעזר בטיפול פסיכולוגי. אם אתה סובל כבר שנה אני לא בטוח שתמצא משהו שיתן השפעה מיידית כפי שאתה רוצה. כמובן שזה אידאלי אבל זה לא עובד כך. אתה צריך להיכנס לתהליך טיפולי, פסיכולוגי ותרופתי, ולנסות להבין מה קרה לך בשנה או בשנים האחרונות שהביאך עד הלום. לגבי הטיפול במכבי עליך להתקשר לצוות בריאות הנפש של קופת חולים מכבי באזור מגוריך והם ינחו אותך כיצד לפנות לקבלת הטיפול, הן לגבי הפניה לפסיכיאטר והן לגבי פסיכולוג. בברכה ד"ר אורן קפלן

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית