איך משתמשים במגהץ קטור.?

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

04/09/2002 | 15:42 | מאת: יעל-לאנשים עם לב...

סליחה שאני מנצלת את הפורום, מה זה משנה מה הסיבה למצוקה הנפשית, אך עובדה! אני במצוקה, ואשמח מאד מאד ואודה למי שתואיל בטובה לעזור לי.קניתי אתמול מגהץ קיטור ביתי בשם "כרומקס", אינני יודעת מדוע כשאני מגהצת ולוחצת על הכפתור של הקיטור יוצא לי מים מהחורים של המגהץ ומרטיב לי את הבד שאני מגהצת וגם לפעמים יוצא לי פירורים לבנים (יתכן וזה מהאבקת הכביסה של הבד בו אני מגהצת?), בקיצור, מי שיודעת להשתמש במגהץ קיטור ביתי אשמח באם תפרט לי איך השימוש בו, לא הכל כתוב בחוברת הוראות שימוש. בתודה מראש ושנה טובה לכם - יעל.

04/09/2002 | 19:11 | מאת: !

בהפעלה הראשונה יכול להיות שצריך לשים חומר שמנקה מצורף למכשיר. הפרורים שיוצאים לך הם לא מהבד , אלא אבנית. יכול להיות שבמפעל "מריצים" את המגהץ לניסיון ולכן ישנה אבנית קלה. גם יכול להיות שאת צריכה לקחת את המגהץ ולבדוק האם הוא באמת חדש מהקופסא. כי אבנית שיוצאת לך מגוף החימום יכולה להצטבר רק לאחר שימוש רב. אפשר גם לעשות למגהץ ניקוי אבל כמובן שמגיע לך מגהץ חדש ולא אחד שמיד פותחים אותו. אז פני למוכר. זה רק מגהץ - נקווה שאלו הבעיות הכי גדולות שיש לך בחיים.

04/09/2002 | 23:21 | מאת: ד"ר אורן קפלן

יעל שלום את צודקת, מצוקה היא מצוקה, ואם זה הנושא שהטריד אני שמח שקיבלת תשובה. מאחר שהבקשה היא בלשון נקבה אני מתאר לעצמי שאת התשובה לא קיווית לקבל מהפסיכולוג, אבל התשובה נשמעה לי מאוד מקצועית בכל מקרה. מנסיוני המקצועי בגיהוץ נראה לי שהמים יוצאים כשהקיטור עוד לא רתח או כשפתחים אינם סגורים היטב. לגבי החומר הלבן זה באמת מוזר כי אבנית לא אמורה להיות במגהץ חדש. יש חומר שקונים בסופר לנקות אותה. בהצלחה עם הגיהוצים הבאים ואשמח לענות גם בנושאי קיטור אחרים במידת הצורך. ד"ר אורן קפלן

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית