התקף חרדה קשה

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

08/05/2002 | 17:45 | מאת: שירה

עכשיו אני בעיצמו של התקף חרדה לא קל. הפה שלי נורא יבש ויש לי כול הזמן תחושה כאילו אני צריכה לבלוע אך הבליעה נתקעת לי. בנוסף מקודם היה לי סחרחורת איומה וראיתי נקודות והדופק שלי הוא 108. גם פיזית אני לא מרגישה כל כך טוב. אתמול נחשפתי לשמש- מה שאסור לי ועכשיו אני משלמת את המחיר בכאבי פרקים. נמאס לי כבר מהחיים האלה. הלוואי והיה להם סוף

08/05/2002 | 18:34 | מאת: מיכל

שירה. קודם כל בטווח המיידי כשיש לך התקף יש כדורים שעוזרים מיידית קסנקס למשל. הבעיה שאת לוקחת כבר את הרמרון לכן כדאי לך אולי להתקשר לרופאה ולשאול אם את יכולה לשלב באופן חד פעמי (במידה שיש לך בבית). אם כי הייתי נזהרת מאוד כי גם נגיד אם היא אומרת שכן זה עלול להגיב לא טוב (אפשר לנסות עם רבע כדור בהתחלה) . קראתי עכשו בשבילך על הרמרון הזה שאת לוקחת. כתוב שזהו כדור ייחודי נגד דכאון, השונה במנגנון הפעולה שלו מיתר הכדורים נוגדי הדכאון. (גם אתמול חשדתי בו). זה מחזק אותי עוד יותר בדעה כפי שכתבתי לך אתמול שאת צריכה לשנות דחוף ומייד את הטיפול התרופתי, אולי נחוץ גם את המטפלת. הרי לא הגיוני שגם תקחי אותו וגם תסבלי בצורה כזאת (אלא אם כן המינון שאת לוקחת הוא עדיין מאוד נמוך??) מה ששאלתי אתמול ולא התייחסת היה בין היתר אילו תרופות ניסית קודם.

08/05/2002 | 21:23 | מאת: שירה

אני לא יודעת מה זה מינון גבוה אבל התחלתי בכדור ליום ועליתי לכדור וחצי. העניין הוא שלקחתי סרוקסט חצי שנה והוא באמת לא עזר לי ואז הפסיכאטרית החליפה אותו לרמרונד. וגם זה לא עוזר? מה הפיתרון, להחליף כדורים כל הזמן? למה התכוונת שאמרת שזה כדור יחודי? אני לא ששה להחליף את הפסיכאטירת שלי כי היא מאוד נחמדה והיא גם שכנה ( גרה באותו בניין) כך שמבחינת נוחיות זה נוח מאוד. תודה לך שאת מבררת ומתיחסת אלי. מאיפה את מכירה את הסרוקסט? נטלת אותו?

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית