גירוד גברי

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

15/04/2002 | 15:42 | מאת: שני בת ה-18

ישנו גבר הכפול מגילי ונשוי, כל פעם שרואה אותי אפילו מרחוק, מייד עיני תופסות אותו על חם החייב לגרד לשנייה במפשעה שלו ליד אשכיו. גם כשהוא מדבר איתי לאחר כמה דקות חייב לשנייה לגרד. מה זה צריך להיות???? האם זה מראה שהוא חולה מין, או מתגרה מיופיי-אני אמנם יפה אך די מלאה. האם זה רמז מצידו לגרות אותי כדי לקיים איתי יחסים? וזה כל הזמן קורה. וזה אדם חכם, משכיל ולא סוטה. האם הוא לא מתבייש שאנשים עלולים לראותו כך, וזה קורה ברחוב, האם יש גברים שנגמר להם הבושה, זה גורם לי לאי נוחות מירבית. אני מעולם לא יגרד בפומבי, האם לגברים מותר להתנהג כפי שרוצים ובגסות מבלי להתחשבן באנשים סביבו, בתגובת האנשים, זה הרי לא מנומס, מביך!!!!! אני כשנפגשת איתו מנסה להתעלם, אך בתוך תוכי זה מביך, וזה כל הזמן קורה, מה דעתכם על כך??????? - שני הרוטחת.

15/04/2002 | 17:42 | מאת: ד"ר אורן קפלן

שני שלום את נתקלת בתגובה שמכעיסה ומביכה אותך, ולמעשה אם תמשיכי להתעלם לעולם לא תקבלי תשובה וכמובן שההתנהגות הגסה לא תפסק. אם זה אדם מוכר שעימו את יכולה לדבר, את יכולה לומר לו פעם בעדינות ובטקט שיש משהו שאת רוצה לומר, שמאוד מביך אותך לומר, אבל שזה מטריד אותך מזה זמן... ופשוט לומר ישירות ולבקש שימנע מכך בעתיד. כמו כן תוכלי לומר זאת לאדם שלישי שידבר איתו. אציין רק שתגובתך קצת אמביוולנטית וכנראה שאת בכל זאת גם עוסקת בשאלה האם הוא נמשך אליך, ואולי זה נוגע אצלך בשאלה של דימוייך העצמי. יתכן שזה מה שמגביר אצלך את כעסך עליו, כיוון שדרך נגיעתו הלא מכובדת בעצמו הוא פוגע במקום רגיש ואישי גם אצלך. בברכה ד"ר אורן קפלן

15/04/2002 | 19:29 | מאת: שני בת ה-18

תודה על התיחסותך למכתבי. דווקא אני קרובה אליו, אתגבר על הבושה ואומר לו חד וחלק בשיא העדינות, על החיים ועל המוות כמו שאומרים, למה שארגיש מבוכה, לא מגיע לי!.

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית