שינוי מבנה הפורום לטיפול נפשי

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

09/04/2002 | 21:59 | מאת: ד"ר אורן קפלן

שלום לכולם הפורום לטיפול נפשי עובר מהיום לפורמט חדש. לכל אחד מהיועצים עומד פורום נפרד משלו. הגולשים מוזמנים לבקר בפורום המתאים לצרכיהם ולהציב שאלות: פורום עבודה סוציאלית וריפוי באומניות – טלי פרידמן פורום פסיכיאטריה: ד"ר עמי אבני פורום תרפיה פסיכודינאמית: ד"ר עמי אבי פורום פסיכותראפיה: ד"ר גידי רובינשטיין פורום זוגיות חברה ותעסוקה: ד"ר יוסי אברהם פורום הלם-קרב: דרור גרין פורום תמיכה הדדית: פורום פתוח לשיחה ודיון ללא מנחה פורום פסיכולוגיה קלינית – יועבר על ידי. בפורום זה מרוכזות גם כל השאלות והתשובות שניתנו בעבר בפורום הטיפול הנפשי. מאחר שמדובר במאגר מידע עצום וחשוב הוחלט לשמרו בתוך אחד הפורומים החדשים כדי שישמש לעזר באמצעות מנוע החיפוש שבו. בהמשך להודעה זו מופיעים קישורים לכל הפורומים הנ"ל בהצלחה לכולנו ד"ר אורן קפלן מנהל הפורום לפסיכולוגיה קלינית

10/04/2002 | 08:41 | מאת: מיכל

לד"ר אורן שלום, זה טוב ויפה אבל.... איך אנשים ידעו לאיזוה פורום להפנות את שאלותיהם??? הרי מי שאינו מקצועי לא יודע ממש את ההבדל בין קלינית לפסיכודינאמית לפסיכותרפיה וכו'... כך יצא שאנשים יפנו את שאלותיהם לכל הפורומים החדשים , דבר שיסרבל עבורם מאוד את כל העניין - כל יום לחפש תשובות בשמונה מקומות! המיוחד בפורום טיפול נפשי הוא המקבץ המגוון של בעלי המקצוע שנותן תשובות מזוויות שונות. אודה לך עם תחשבו על כך שוב, מיכל.

10/04/2002 | 09:36 | מאת: יוסי רוסמן

הי מיכל. אני מרשה לעצמי לענות לך במקומו של ד"ר קפלן כמי שתומך מאוד בהפרדה שנעשתה. אני חושב שהמתקונת שבו פורום טיפול נפשי היה קיים עד היום לא נתן ביטוי ממשי למגוון הדעות והגישות שיש בתחום. הרבה פעמים ליועץ לא נעים לענות במקום בו יועץ אחר כבר ענה, גם אם יש לו משהו אחר להציע. במתקונת החדשה, כל גולש יכול לבחור דעה של מי הוא רוצה - פסיכיאטר, פסיכולוג, פסיכותראפיסט וכו'. כמובן, שכל גולש רשאי לשאול את שאלתו במספר פורומים ולהנות ממספר גישות, אני לא מוצא את זה בעיתי בכלל. בימים הקרובים נוסיף לכל פורום "מכתב פתיחה" בו מפרט מנהל הפורום במה הפורום יעסוק. אני מקווה כי תמצאי את החלוקה מועילה. גלישה נעימה יוסי רוסמן מנהל הפורומים.

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית