בעיות קשב וריכוז +אלימות

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

19/12/2000 | 00:17 | מאת: ביגלה

יש לי ילד בן 7 הלומד בבית ספר רגיל בכתה קטנה בתחילת השנה הבן היה בבית הספר לבד והכל היתנהל 10 אחריי שועיים בעך היתחילו בעיות של אלימות אצל הבן ואז המנהלת ביקשה מימני בתור אמא שההיה בכיתה איתו יום יומים ואחר כך ניראה איך המצב היתפתח אבל כמובן כפי שציפיתי העניין נימשך כבר שלוש וחצי חודשים ניסנו בדרך לתת לו חונכת אבל זה לא הצליך כפי שציפיתי וכרגע המצב גרוע קשה אני מחכה לועדת השמה בתאריך 26 לחודש אני רוצה להעביר אותו לבית ספר אחר בית ספר לחינוך מיוחד כפי שאמרו והיסבירו לי אני באמת לא יודעת אם זה טוב ואולי אני צריכה להילחם למען הבן שישאר בבית הספר הרגיל בכתה קטנה עם חונך אחר ואם הרבה עזרה אבקש לענות לי בהקדם מפני שאני כבר די נננייישששבבברררת בתודה ביגלה.

19/12/2000 | 23:24 | מאת: ביגלה

אין אף פסיכולוג שענה לי תודה ביגלה

20/12/2000 | 00:56 | מאת: ד"ר אורן קפלן

ביגלה שלום את מתארת מצב מורכב ואני יכול להבין את המצוקה שבה את נמצאת. במצב כזה חשוב שיהיה איש מקצוע שתוכלי לסמוך עליו ושיוכל להמליץ לך מה לעשות. אני לא חושב שמסגרת האתר יהיה נכון לתת לך המלצות מה לעשות לגבי הילד, אלא להפנות אותך לגורם מקצועי מתאים. בית הספר בו לומד בנך קשור לשירות פסיכולוגי חינוכי השייך לעיריה. הייתי ממליץ לך להתקשר לתחנה ולקבוע פגישה עם הפסיכולוג החינוכי שאחראי על ביה"ס, או אף עם מנהל התחנה. הציגי את כל שרשרת האירועים ובקשי ייעוץ. במידה וכבר התנסת בקשר לא מוצלח עם השירות הפסיכולוגי או שאת מעדיפה כעת ייעוץ חיצוני ניתן לפנות באופן פרטי לפסיכולוג חינוכי מומחה שיביע את דעתו. חוות דעת זו תוכל גם להימסר לוועדת ההשמה, ולכן חשוב זה יהיה אדם בעל מומחיות חינוכית. כל ההחלטות צריכות להיות אך ורק על פי טובתו של הילד ואת זקוקה כניראה להכוונה מקצועית ורצינית שתעשה סדר בדברים. בברכה ד"ר אורן קפלן

20/12/2000 | 21:14 | מאת: ביגלה

לד"ר אורן קפלן ... תודה על התשובה החמה אני חושבת שהבעיה שלי מאד כבדה אני חושבת שהקשיים שלי הם הקשיים של כל אמא שמיתמודדת לבד למען בנה . הייתי בקשר פעמיים בשבוע אם פסיכולוגית אבל המפגשים עלו לא בדרך טובה ונכונה (הפסיכולוגית הרימה מהר מאד ידיים ברגע שניתקלה בבעיה קשה ). אבל תודה על המילה החמה .

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית