ליוסי רוזמן - הצעה דחופה ביותר!!

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

13/03/2002 | 10:04 | מאת: הכותבת

מציעה לך ואשמח באם יתאפשר, שרק הפסיכולוגים והפסיכיאטרים וכל הבעלי המקצוע בלבד תהיה להם גישה ורק להם לענות בפורום. הם אנשים מקצוענים, יודעים לתת פתרונות, אינם מורחים, ואין אפשרות למטרידים להיכנס לפורום, מה גם התרשמתי, שגם אלה העונים הקבועים בפורום מנהלים שיחות פרטיות שזה מייגע את הקוראים, לא מעניין ולא צריך לעניין את כולם, פטפוטי סרק במקום שינהלו באופן פרטי דרך האימייל הן מייגעות את הפורום. אין לאנשים השונים הקבועים בפורום ניסיון עשיר עם בעיות היומיומיות של זוגות בני 40+ ומעלה, הן לא נותנות ולא תורמות לדעתי בפורום. היחידים שתורמים בלבד הם: הפסיכולוגים, והפסיכיאטרים, ברגע, שתהיה רק להם גישה לענות בפורום - יהיה לפורום הזה ריטינג גבוה ביותר, ותראה עד כמה שיהיה פיצוץ של אנשים היפנו בפורום- הפורום יקרוס מרוב אנשים מגילאי 30 ומעלה. ככל שהגיל עולה הבעיות מורכבות, התשובות הכי נורמליות וההגיוניות שקיבלתי בפורום זה של הבעלי המקצוע בלבד!!, מבלי לפגוע באנשים המשתדלים לענות - כך דעתי בכל אופן. עובדה, שלא הרבה אנשים פונים לפורום, יש כמה המכתבים אחד עם השני בצ'ט, זכותם, אך תחשוב על זה היטב, שלא תאפשר גישה לכל אחד לענות בפורום רק לבעלי המקצוע בלבד - תחשוב על זה היטב, ותראה שאני צודקת, הפורום יעלה מעלה מעלה.אני בטוחה שאני מייצגת הרבה אנשים בגיליי ה-30,40 וה-50 +. תודה - הכותבת.

13/03/2002 | 16:25 | מאת: HERA

שלום לך, את יודעת, את באמת יכולה לדלג על התשובות של חברי הפורום, ולקרוא רק את התשובות של הצוות. פתחת פה באיזושהי מלחמה נגד כל העולם... למה? רק את יודעת (וגם זה בספק)... מה כואב לך לראות אחרים משוחחים פה? כן, אפילו "פטפוטי סרק"... אולי לאחרים זה מועיל? זה שאת לא מרגישה "נעזרת" לא משפיע על כולם... אגב, מעולם לא ציינת מה בעצם את מלפשת כאן, חוץ מלכתוב נגד כולם כל הזמן. אז מה דעתך לכתוב פה מה מפריע לך...?

13/03/2002 | 20:39 | מאת: נזבורה

שלום לך, את בהחלט לא מייצגת את הרוב. נכון שפה ושם יש התכתבויות פרטיות לפעמים קצת מוגזמות, אבל ברוב המקרים האנשים כאן לא מקשקשים סתם. אותם האנשים העונים לשאלות, גם אם הם לא אנשי מקצוע, יכולים לתרום הרבה מתוך התנסות אישית בבעיה דומה לזו שהשואל מעלה. ובכלל, תמיכה ועידוד בשעה קשה - עוד לא הזיקו לאף אחד. נהפוך הוא, בתנאי שאומרים את המילה הנכונה במקום הנכון. ויש כאן הרבה-הרבה אנשים נפלאים שאכן עושים את זה! וגם אם מדי פעם קצת מגזימים בהתכתבויות האישיות (ואני מודה, אני עושה את זה לפעמים) או צוחקים קצת - מה רע בזה, אם זה עוזר קצת לפרוק את המועקה שהיא משותפת לכולנו בימים אלה? תחשבי על זה! כל טוב! נזבורה

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית