לויוי - שחזורים

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

14/02/2002 | 01:47 | מאת: ליבי

תודה על האתר קראתי חלק....צודק מאד יום האהבה חל לפני שנתיים ביום שני בשבוע... ביום שני שחזרתי כדת וכדין את האירוע הגדול לא קיבלתי עוגה בפרצוף....קיבלתי רק עוגה במקום אגס. אז כמו שכתבתי ביום ב' - הסצנה שונה והרגשות דומים כי מי רוצה לקבל משהו אחר מהמבוקש? השאלה היא למה לעזאזל אני מחפשת פירות אצל האופה? אולי בגלל שהוא מתיימר להיות ירקן? אולי בגלל שהוא מבטיח?

14/02/2002 | 10:38 | מאת: ויוי

לילי יקרה!. מי שמתימר להיות משהו אחר ,שיהיה לו לבריאות! זה לא צריך להיות הבעיה שלך . ואם הוא מבטיח משהו שהוא לא מתכוון לקיים זה גם זבשו'. את היא זו שלא - צריכה לפול בפח שהטמין לך. את זו שצריכה לשמור על ליבי מכל משמר. ומדוע את מתגעגעת ומסתקרת לחזור לאותם רגשות השפלה שוב ושוב? מחפשת כל פעם אופה חדש ומסקרן (מבוגר) שמוכר ירקות. ולבסוף כשהוא לא זורק את העוגה לפרצוף , את מיתפלא למה אין לך אגס? ,,,,,,אפה הקשר בדיוק? ליבי ,,,תחשבי ואחר תפעלי ולא ההפיך! אני יודעת ומרגישה לפי ההתיחסות הלקונית שלך והלא ענינית למי שכתב לך , שאין לך מוטיבציה כלל ,האנרגיה אוזלת לך ,ואת חוזרת שוב ושוב על אותם דימויים. ומצוקתך ניכרת מאד. כל זה לא יפסיק , עד שאת ! תחליטי לצאת מזה.ואת יכולה לצאת מזה !יש לך מספיק אנטלגנציה וובטוחני שגם כישורים אחרים .כמו שכל ישר ועוד . אסור לך בכלית האיסור לחוות שוב ושוב את אותו רגע של חוסר אונים והעדר שליטה ! את רק תחלשי במקום להיתחזק.! את חייבת לצאת ממעגל האובססיה הזה! אל תעסקי ב"שיחזורים" אלה בתיקונם . תעשי זאת ותקבלי ליבי חדשה, לא פוחדת , משוחררת , פועלת לפי שיקול דעת נבון,ושולטת בחייך ,כמו שהית. ליבי,, בבקשה ,,תאמרי לי שאת הולכת לטיפול . ותעשי הכל לשמור עליך מעכשיו והלאה... איתך אוהבת ויוי.

14/02/2002 | 12:56 | מאת: ליבי

היי ויוי למה אני מבקשת לשחזר? אם הייתי יודעת לענות על זה הייתי שמחה ומאושרת, לא? הרגשות הם בלתי מובנים כי אם מישהו אומר לי בפירוש שהוא אופה במהותו וזה מה שהוא יודע לעשות, ושאני צריכה את הצמחונות ולכן אצלו אין לי הרבה מה לחפש אבל - גם נותן לי אגס תוך כדי....איך אני אמורה להרגיש הרי זה הדבר שכל כך נכספתי אליו?! אחר כך אני גם מגלה שיכול מאד להיות שאותו אופה נושא איתו כל מיני רכיבים שאם יעברו אלי יקרה אסון...כי הוא אופה עוגות מכל הסוגים ולכל המינים...ועדיין אני נמשכת...עדיין רוצה למרות שהשכל הישר והמצפון שלו אומרים בפירוש לא!!! ושוב, מה אני אמורה לחשוב שהוא אומר לי שהוא אך ורק אופה אבל בכל זאת נותן לי את האגס שציפיתי לו? לא מראה שיש לו פוטנציאל? ובקשר לדימויים - הם משתנים בהתאם למצב. הבסיס נשאר ומתווספים לו סעיפים. והאנרגיה ...היא משתנה לפי השעה....

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית