עצוב לי

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

12/02/2002 | 21:46 | מאת: לימור

שלום לכולם, האם יש פה מישהו/י, אני לבד ובודדה מצבי הנפשי לא טוב, אני לא יודעת כבר איך להתמודד, אני מרגישה שקשה לי עם החיים האלה, 10 שנים אני בטיפול פסיכולוגי ופסיכיאטרי ואין שום שיפור, אני בטוחה וגם יודעת שאני לא לבד במצב הזה, אבל האם יש למישהו/י מה להציע כי אני מרגישה שאני על סף התמוטטות ולא מעוניינת לחזור לאשפוז הייתי מאושפזת ארבעה חודשים בתל השומר במחלקה להפרעות אכילה. האם אתם יודעים או מכירים קבוצות תמיכה בהפרעות אכילה לא קבוצות טיפוליות נמאס לי ממטפלים. היום הקאתי כבר 4 פעמים, במקום לרדת במשקל העלתי 4 קילו בשבועיים האחרונים אני לא מצליחה להפסיק לאכול ולא מצליחה להקיא מיואשת כועסת פוחדת מבולבלת רוצה לצרוח רוצה שיעזרו ל, לא רוצה שיעזרו לי אין לי סבלנות, טוב אני לא ימשיך להעמיס לכם את היאוש שלי , מצטערת על הבילבול ועל הנוסח המשונה. מאחלת לכם רק טוב.

לקריאה נוספת והעמקה
12/02/2002 | 22:26 | מאת: נטע

לימור ערב טוב, יש בפורום בחורה בשם יונת שיש לה נסיון רב כמי שסבלה מהפרעות אכילה, היא תדע למי להפנות אותך ותשמח לעזור לך. אני מציעה לך לפתוח עץ חדש ולהפנות את השאלה אליה. אני יודעת שקיים פורום להפרעות אכילה נסי לפנות גם לשם. בת כמה את? איזה תרופות נטלת? אשמח לעזור לך כמיטב יכולתי

12/02/2002 | 22:36 | מאת: אדי

לימור יקרה, אין לי ניסיון אישי בבעייתך אבל , קודם תצטרכי להתמודד בכל נפשך ומאודך בהפרעת האכילה שאני מבין שהיא בולמיה. רך אחרי שתפסיקי את ההקאות ותתחילי לאכול רגיל תוכלי להצטרף לקב' תמיכה. בינתיים נשמח פה בפורום לעודד ולשמח אותך ככל יכולתינו. אדי.

12/02/2002 | 23:46 | מאת: HERA

היי לימור, כל השנים הללו את בטיפול בגלל הפרעת האכילה? אני יכולב להבין את זה... צדקה נטע כשכתבה לך לפנות ליונת... אני "סוחבת" הפרעת אכילה כבר 9 שנים בערך... ככה שלא ממני תבוא הישועה בתחום הזה... :-( היה לך כל-כך נורא בתל-השומר? אני שואלת כי כתבת שאת לא רוצה לחזור... לא יכולה עם ולא יכולה בלי... תמיד להיות תקועה באמצע... אבל בסוף צריך להחליט מה בעצם רוצים... לחיות או למות? תמשיכי לכתוב לנו מה ואיך שאת רוצה... כי תמיד יש פה סבלנות, גם אם לך כרגע היא חסרה... אל תתנצלי על הבלבול, משום שאת מבולבלת כרגע - וזה בסדר להיות מבולבלת... הרה.

13/02/2002 | 08:16 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום לימור, צר לי לשמוע על הרגשת הייאוש המתמשכת. יש קבוצות תמיכה לא טיפוליות וללא תשלום במרכז הישראלי לעזרה עצמית טל 036299389 036200259 הפועל בימים א'-ה' בשעות 8-16. אינני יודע אם כעת פועלת שם, או בסניפים אחרים שלהם בארץ, קבוצת תמיכה של סובלים מהפרעות אכילה, אך יתן לברר זאת בטלפונים אלה וגם אם לא להירשם לקבוצה כזו - אם יהיו מסםפיק נרשמים ייעשה ניסיון לפתוח קבוצה. קבוצות התמיכה פועלות לפעמים ללא הנחיה מקצועית ולפעמים עם הנחיה. לפעמים קבוצות אלו עלולות לאכזב כי הן מתפרקות מהר בגלל חוסר התמדה של המשתתפים והעובדה שמדובר בקבוצות פתוחות, שניתן להצטרף ולפרוש מהן בכל שלב, יש לה יתרונות, אך גם היא תורמת להתפרקות הקבוצה. עם זאת, ישנן קבוצות הפועלות זמן ממושך. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית