אז יש או אין פסיכיאטר? - אל מנהל הפורום

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

07/02/2002 | 21:27 | מאת: מבולבל

שלום רב, אני עוקב בעניין אחר הפורום, אם כי עד כה לא כתבתי בו. עד הימים האחרונים היו שאלות רבות המופנות לפסיכיאטר באופן בלעדי ורובן אכן עסקו בתרופות, אח"כ הוצבה הודעה של הפסיכיאטר עצמו על פרישתו מהפורום ולפתע פתאום מייד עם פרישתו של ד"ר אבני הוא החל להשיב לשאלות ללא כל הודעה שהוא חוזר בו מפרישתו. זה מסר קצת מבלבל, בייחוד עבור אנשים כמונו, או לפחות כמוני, שאילו הייתי מפנה שאלה, הייתי מצפה לקבל עליה תשובה, ומעט השאלות שרציתי לשאול אכן נוגעות לטיפול תרופתי בדיכאון, אבל כעת אני רואה שטוב עשיתי שלא כתבתי כי כל העסק מבלבל. אני מלא הערכה לאנשי המקצוע בפורום וחש קצת כפיות טובה על ההודעה הזו, אבל לאחר ש"מאשימים" אותנו המטופלים בחוסר יציבות לעיתים כל כך קרובות, אז מילא אכזבה, לזה כולנו כבר רגילים, אבל קודם אין פסיכיאטר, אח"כ פרישה, אח"כ חזרה בלי להודיע על חזרה. הבעיות שלי מאוד קשות גם כך ולא קל לי לחשוף אותן, גם אם הן בעילום שם. תודה וסליחה על ההטרדה.

07/02/2002 | 22:22 | מאת: נטע

למבולבל ערב טוב, הפסיכיאטר הודיע על פרישתו מיום שישי, כלומר:מחר. בינתיים הוא עונה אחת ליומיים שלושה על שאלות המופנות אליו. אני חוששת שהחמצת את המועד, כי אולי מחר הוא כבר לא יהיה. בינתיים אם תזדקק לעזרה יש אתרים טובים שיכולים לעזור לך ויש אנשים בפורום שחוו דכאון ויכולים לתמוך בך, בשעת הצורך. נקווה שיגיע מתנדב, פסיכיאטר חדש, בקרוב..... תחזיק מעמד. http://www22.brinkster.com/zarut/ אתר שיכול לענין אותך

07/02/2002 | 22:51 | מאת: מבולבל

שלום נטע, תודה על הרצון הטוב. ניסיתי מגוון רחב של תרופות ואני מכיר את רוב האתרים של התרופות, המומלץ ביותר לדעתי הוא www.goldenhour.co.il שם יש צורך לדעת את השם הגנרי של התרופה ויש ים של חומר מדעי באנגלית, ואולם חוץ מאימפוטנציה, שזו סיבה טובה בפני עצמה לדיכאון, ממש שום דבר לא עזר, גם לא פסיכותרפיה ממושכת, שעזרה מבחינות אחרות, אך לא נגד הדיכאון. אם לא הבנתי נכון את הודעת הפרישה של הפסיכיאטר, אז אני מתנצל בפניך, ד"ר אבני.

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית