לויוי

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

05/02/2002 | 21:01 | מאת: ליבי

היי ויוי... אני שמחה שההודעות שלי עוזרות לך זה בעצם מה שאני משיגה בזה שאני בפורום עצם זה שאני עוזרת לאנשים...עצם זה שאולי מישהו ירוויח מהנסיון שלי, עצם זה שנתתי לך נקודה למחשבה ועצם זה שגררתי את הרה לחשוב קצת החוצה ממוות רגשי וממוות בכלל - עושה לי טוב בלב. וזה מה שניסיתי להסביר לאיתן...החוכמה היא לקרוא בין השורות של ההתכתבויות כדי להבין שגם התכתבות שנראית למישהו "סתמית" ולא שייכת, חשובה למישהו אחר. פשוט צריך לכבד. ואם אותו אדם הרוויח מההתכתבות - ואפילו שתהיה על הפינגווינים ממאדים - וזה עשה לו טוב, זה בעצם התפקיד של הפורום. אז הפורום עושה את תפקידו - לכל הדואגים. בקשר לטיפול - יש לי קשיי למידה, ולצערי האונס שעברתי עדיין "קיים במערכת" אז אני מניחה שהתשובה היא כן...לסירוגין ועם חשיבה חיובית מקיפה. אני אשמח לראות אותך יותר מאוחר בלילה :-)

06/02/2002 | 00:24 | מאת: ויוי

היי חזרתי מה שלומך ליבי לה,,, היתי בכנס של חולי הקוליטיס" עם בני הגדול והיה מאד נחמד, ןכן ניסיון מוצלח ,והחלטה דיי מוצלחת ולקחתי על עצמי היום. כי היציאה מהבית , שיפרה לי זרימת האנדרנלין שהיה רדומה בשנה האחרונה (שלא יצאתי לאף ארוע שהוא). וכעת אני מרגישה שאני בכל זאת מסוגלת להיות עם אנשים לא מוכרים ,,ולא להיתרגש בכלל. אגב גם לי קים משהו כזה במערכת כמו שלך. זה היה בעלי ואני היתי בגיל 18 ונישאתי לו בעיקבות הארוע הקשה.(לצערי). שלך ויוי.

06/02/2002 | 01:10 | מאת: ליבי

לילה טוב ויוי... אה, זו את שמתרגשת מפגישה עם אנשים חדשים? :-) אני שמחה שלקחת את עצמך ואת הבן שלך לכנס.... קוראים לו יניב ראיתי....נכון? איך הוא הרגיש? זה עשה לו טוב? לאט לאט את תראי שהוא יתגאה בעצמו...ברגע שהוא יבין שהוא עובר תהליך בהצלחה (תעודדי אותו כל פעם שהוא מסכים לצאת איתך) למה התחתנת עם בעלך במקום לדאוג שהוא יהיה בכלוב?

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית