להרה

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

04/01/2002 | 16:52 | מאת: נעמי

הרה'לה, אני לא יודעת אם את שומרת שבת אבל החלטתי בכל זאת לכתוב לך. קראתי קצת את מה שכתבת ליונת וניקולט ונראה לי שהעניין עם הפסיכולוגית הזאת לא נותן לך מנוח. אני מקווה שתפגשי איתה בקרוב ואני בטוחה שהיא לא שכחה אותך. קשה לי להאמין שאפילו אדם לא הכי אמפטי כמוה (כפי שהבנתי ממך) יכול לוותר למטופל שלו שנמצא במצב רגיש כל כך. בכל אופן יכול להיות שהיא לא רוצה שתבואי כל עוד יש לה שיפוצים בבית כי היא הבינה שזה לא מתאים לך, ואולי היא לא רוצה להכנס איתך לוויכוחים מיותרים שיהרסו לחלוטין את הקשר שבניתן. בקשר למוזיקה המרגיעה: איזה דיסקים טובים יש לך שאת יכולה להמלץ לי עליהם? אני רואה בזה פיתרון נהדר למצב שלא נרדמים. פשוט תעצמי עיניים ותדמייני מקום שהיית נורא רוצה להיות בו. אבל תני לעצמך להיכנס לעניין עד הסוף. אני עושה את זה לפעמים באמצע היום כשאני מרגישה מאוד לחוצה ומשלבת גם נשימות עמוקות. בקשר לאומנות: יש לי חברה שבדיוק כמוך לא מתקרבת לתחום הזה. אבל לאחרונה החלה לפסל בחימר ופשוט הייתי מאושרת בשבילה. אני אישית מאוד אוהבת את זה, זה כמו תרפיה בשבילי. אבל שוב כל אחד והתרפיות שלו. אז יקירתי, בתקווה שתקראי את הדברים בהקדם ושתהני מהשבת ומהמנוחה ואם יש שמש בחוץ, את כבר יודעת שהיא תרופה טובה לשיפור מצב הרוח. אז, נדבר בהקדם ותחשבי על דברים טובים ולא על הפסיכולוגית (לפחות תנוחי ממנה בסופשבוע), ביי, נעמי.

04/01/2002 | 20:01 | מאת: HERA

חביבה, התכוונתי לענות לך עוד אחה"צ - אבל החתולים שלי (2 מהם) הוציאו אותי לגמרי מריכוז... אז כמו שאת רואה, אני לא שומרת שבת והשבת לא שומרת אותי. חשבתי על המצב הנוכחי, כל המתח וכו'... ואז עלה לי לראש משפט משיר של יזהר אשדות: "כמה עוד אפשר לחשוב על דבר שטרם קרה?" מסקנה - המתח הזה הרי לא ירפה ממני עד שמשהו יקרה... (או לא יקרה) אז נדמה לי שחבל לבזבז פה כל-כך הרבה שורות על "דבר שטרם קרה". מחר צופים שמזג האוויר יתקדר מתישהו בצהריים... אני מקווה לתפוס קצת שמש לפני שזה יקרה (אם אתעורר בזמן :-) ).

05/01/2002 | 01:09 | מאת: HERA

עכשיו נזכרתי, ששאלת על אותי על מוסיקה טובה ללילה. אז ככה, בחלק מהדיסקים המוסיקה מותאמת לגלי המוח (ככה טוען היצרן...) כשהוא במצב רגיעה. חלק אחר סתם מכניס לאווירה שונה במקצת. 1. Tranquility - אוסף שמכיל שישה דיסקים. מוסיקה מרגיעה (גלי מוח וכו'). 2. Sounds of relaxation - אוסף של 8 דיסקים. משולבים בכל דיסק קולות מהטבע (כל דיסק והנושא שלו), שהתאימו להם לחנים הרמוניים. אישית, הכי מוצא חן בעיניי זה של הזאבים... יש בו משהו פראי, כזה שיכול להיות רק ביללות של זאבים. אבל זה לא אחד מאלה שאפשר להרדם איתם... :-) 3. Serenity - אוסף של 10 דיסקים. אותו עיקרון כמו מס' 2... חוץ מזה שעדיין לא האזנתי לכולו, למרות שעכשיו זו תקופה טובה ל"השלמת פערים". אז זהו. אני מניחה שזה לא ממש קשור לפורום, אבל זה טיפ שהרבה יכולים להשתמש בו... חוץ מזה, מותר גם לסטות טיפה מהנושא המרכזי של הפורום, כל זמן שאף-אחד לא נפגע...

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית