להרה

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

03/01/2002 | 11:41 | מאת: נעמי

הרה'לה, מה קורה איתך? את לא ענית למה שכתבתי לך בדף 540. אני מקווה שהכל אצלך בסדר. תהיי בקשר, נעמי.

03/01/2002 | 16:31 | מאת: HERA

נעמי - בדקתי עכשיו, ולא ראיתי שם הודעה שלא עניתי עליה... תנסי לבדוק שוב, ואם את לא מוצאת אני אשתדל לענות כאן שוב... בגדול אני בסדר... מכיוון שהמועד ל"פגישה המחודשת" עם הפסיכולוגית מתקרב, אני נמצאת במתח שמתבטא בעיקר בלילות - אני לא מצליחה להרדם. איך אורזים את המחשבות המציקות האלה, ושמים במקום אחר? מה לא ניסיתי... קראתי, פתרתי תשבצים... אבל ברגע שאני שוכבת בחושך ומחכה לשינה, קופצות המחשבות מכל פינה...

03/01/2002 | 17:04 | מאת: נעמי

הרה'לה, אכן צדקת, ענית לי על כל שאלותי. נו... כנראה שרציתי לקשקש איתך באותו רגע. מתי את אמורה להיפגש עם הפסיכולוגית שלך ? אני מאמינה לך שזה מורט עצבים ומותח כי לפני כן היה בלאגן שנתן לך טעם רע (ממה שזכור לי). מה אוכל להציע לך כדי לצאת קצת מהמחשבות המציקות? אולי להסתכל בטלוויזיה בתוכנית של טבע או משהו דומה? לפעמים יש גם תכניות על אוכל שמסיחות את הדעת. ואולי איזה ספר נחמד שכייף לקרוא? (לא משהו כבד). מה עם אומנות את אוהבת? חוצמיזה אני מקווה שעד שאת מגיעה ללילה את מצליחה להרחיק ממך את המחשבות המציקות האלה ולא נתקעת בהן כל היום. דרך אגב, גם לבשל משהו (או להכין את הלחם המפורסם שלך) יכול אולי להועיל. אז יקירתי אני מקווה שהצלחתי ולו במעט לעודד את רוחך. ותרגישי חופשי בכל רגע לבקש עוד רעיונות להרחקת המחשבות המציקות. נדבר יותר מאוחר, נעמי.

03/01/2002 | 18:07 | מאת: HERA

נעמי'לה... אני לא יודעת מתי אפגש עם הפסיכו'... יש לי תחושה מעצבנת שהיא "תשכח" אותי... מן מחשבה שנמאס לה ממני, ושהיא לא תודיע לי כלום... ניסיתי לחשוב ולברר עם עצמי - אולי זה מה שאני רוצה שיקרה? אבל זה לא ככה... גם אם אין שום עתיד לטיפול הזה, מן הראוי הוא לסיים אותו בצורה נכונה... בקיצור, זה מה שמציק לי. עדיין לא בדקתי, אבל צריך להיות לנו ערוץ חדש בטלוויזיה - animal planet - זה יכול להיות משהו טוב להסחת הדעת... אבל אני לא יכולה להרדם כשהטלוויזיה עובדת... אני חושבת, שאני פשוט אנסה לשים לי דיסק עם מוסיקה מרגיעה, שינגן ברקע... נהגתי לעשות את זה בעבר. את האומנות אשאיר לאחותי... כל אחד והתחום שלו. יש לי כישורים אומנותיים מזעזעים למדי. רצוי שאתרחק מהתחום הזה :-))

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית