להרה

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

01/01/2002 | 14:49 | מאת: נעמי

הרה'לה, אז איך התחילה השנה החדשה? לנו הישראלים יש אפשרות לחגוג פעמיים את ראש השנה ואולי אם עד ה- 1.1 המצב לא היה משהו אז לטובת כולם היום החלה שנה חדשה ואולי היא תהיה טובה וחייכנית יותר מהשנה שהחלה בתשרי. (האמת, אני הולכת לפי התאריך הלועזי אבל תמיד טוב שיש עוד אופציה לא? בכל אופן נראה לי שגם את חובבת שקט ונוף בימים מסויימים ומקווה שיפתחו את הכביש הישן שציינת ותוכלי להגיע לים ביתר קלות. ככה סתם להנות מהנוף, מהשקט, מהסביבה הנעימה. בכל אופן אני מקווה שהכל בסדר אצלך ושנדבר הערב. ספרי אם חגגת אתמול. ביי בנתיים נעמי.

01/01/2002 | 16:22 | מאת: HERA

נעמי'לה... איפה אני ואיפה חגיגות? כמה שפחות רעש, צפיפות או אנשים... שם תמצאי אותי. הרהור: הרבה אנשים מתייחסים לשנה החדשה כאל נקודת פתיחה למשהו חדש... כאפשרות לשינויים. על-פניו זה נחמד... כי מה יכול לסמל שינוי יותר משנה שמתחלפת? אבל כשהמחלחמות הן יומיומיות, גם לשעה שמתחלפת יש משמעות... אז מבט חטוף בשעון, שפתאום מצביע חצות ו... הופ התחלפה שנה, לא משנה הרבה... וזה גם הבדל משמעותי - לשנה לוקח 2 שניות להתחלף... לשינויים שחלים בנו לוקח המון המון זמן. לסיכום - האם האיחולים שלנה החדשה מסמלים את הצורך שלנו בשינויים פנימיים מהירים יותר? נעמי, תראי מה יצא. סתם התחיל בהרהור קטן... אני מקווה שזה לא יהרוס לאף-אחד את השנה החדשה...

02/01/2002 | 13:12 | מאת: נעמי

הרה'לה, אל תהיי כזאת ! תנסי לראות בשנה החדשה איזו נקודת אור קטנה אחרת למה היא מתחלפת? שלא תביני אותי לא נכון, אני עבדתי כמעט עד חצות באותו יום ואז התישבתי לי בבית מול עוגה חמה עם גלידה (שדכבר שבועיים מתחשק לי לאכול) ומצאתי סיבה לחגוג את תחילתה של השנה. אני לא מהבליינים הגדולים, אבל יודעת שאנשים סביבי יכולים לעלות לי את המצב רוח בימים אפורים. טוב אני לא רוצה לזבל לך את המוח אז,,,, מה המרגש היום? יש לך איזה שהם תכנונים מיוחדים ליום סגרירי שכזה? מה עם הכביש הישן לים, יש איזו התקדמות? בכל אופן יקירתי, נדבר בהמשך היום אולי יותר מאוחר בלילה. מקווה שאת בסדר. להת' בנתיים, נעמי.

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית