די כבר דיייייייי

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

29/12/2001 | 02:34 | מאת: לימור

אני כבר אולי שבועיים נמצאת כאן בפורום,ונשבעת לכם ביומיים האחרונים לא יצא לי להיות כאן ותאמת(בלי להיפגע חברים)הנפש שלי נירגעה,אני כאן יושבת וקוראת את כל מה שאתם רושמים,אני גם רושמת ,כי אני כמו כולכם בחורה שסובלת מחרדות,אבל אז מה קורה ? X מספרת על דבר מסויים שעבר עליה ואני מתחילה לפתח חרדות לגבי זה. חברה דייייי פשוט דיייייי, בואו נפסיק לטחון מים כל היום,ונפסיק לחשוב מחשבות טורדניות,פשוט נניח לזה וזה יעלם ילך לא,מה נולדנו בכדי לסבול,בכדי לדאוג,מה זה יתן לנו שנגיע בעזרת השם לגיל יותר מבוגר ומה נגיד......איזה באסה ביזבזנו שנים יפות על חרדות ופחדים שהם בכלל לא מיצאותיים?.. בואו נשים הכל מאחורינו ונפתח דף חדש... בואו נאמר כל בוקר... "אני בוחר/ת לחשוב מחשבות חיוביות ובריאות עבורי" "אני בתהליך ריפוי עצמי" אני בטוח/ה ומוגנת" נתחיל בחשיבה חיובית הצהרות חיובית. כל יום נזמזם או נשיר את השיר..."איזה יום שמח לי היום איזה יום" נסתכל על השמש או העננים או השמיים או הבתים וננשום ונשמח. די למחשבות דיייייייי בהצלחה לי ולכולם אוהבת אותכם.

29/12/2001 | 03:28 | מאת: נזבורה

היי לימור, בכל פעם שאני קוראת/שומעת אמירות מהסוג הזה - משהו בי מתקומם: נכון, הטוב ביותר היה אילו יכלנו באמת להניח מאחורינו את כל הדאגות והפחדים וליהנות מהדברים היפים והקטנים של החיים. ומי מאיתנו לא רוצה בזה? אבל הצרה היא - ואת בוודאי יודעת - שמועקות זה לא משהו שאפשר לסלק בלחיצת כפתור... אנחנו הרי בני אדם ולא מחשבים....((-: וכשאדם נמצא במצוקה כלשהי, חש איזושהי מועקה, כל הדיבורים על השקדיה הפורחת והשמש הזורחת והצפרים המצייצות והרקפות המציצות מהסלע לא ממש מדברים אליו... וברגעים כאלה הוא לא זקוק להטפות מוסר אלא להיפך - לעידוד ותמיכה. כשאדם טובע - הוא זקוק קודם כל להצלה ולא להתחשבנות בנוסח "למה לא למדת לשחות?" אז אם את רוצה לתת וגם לקבל תמיכה - בבקשה. אבל אם הסיפורים כאן מפריעים לך, אם את לא רוצה או לא יכולה לתת תמיכה - אז תעשי לי (ואני מתארת לעצמי שלעוד רבים כמוני ) טובה גדולה ופשוט אל תיכנסי לפורום. כל טוב, נזבורה

29/12/2001 | 06:29 | מאת: נטע

היי נזבורה, מסכימה עם כל מילה שלך. הפורום מיועד לנתינת וקבלת תמיכה. נפלא שיש מקום כזה! שיהיה לכולנו שבוע נפלא, נטע

29/12/2001 | 07:36 | מאת: mitra

ל נזבורה היקרה,ליפעמים טחינת המים כאן עוברת כל גבול,ואין לזה שום קשר לתמיכה אני יכולה לתת לך כמה דוגמאות רק מהשבוע האחרון. ולא פעם שאלות רלונטיות לחלוטין נדחקות אחורה ביגלל "צ'טים" שאתם מנהלים. ומכיון שגם לך נזבורה יקרה יש יד ורגל ב "צ'טים" האלה,זאת תהיה חוצפה מצידך לבקש מאנשים לעשות טובה ולא להיכנס לפורום.

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית