לא מצליח להתגבר

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

20/12/2001 | 02:10 | מאת: יניב

אני בן 17 וחצי והייתה לי חברה, במשך הרבה זמן היינו ביחד למרות שלא היינו חברים רוב התקופה שהיינו ביחד. כשהכרתי אותה היא הצטיירה לי כילדה המושלמת אבל אחרי תקופה מסויימת הבנתי שהיא לא בשבילי, היא היתה בוגדת בי כל הזמן ועוד עם חברים שלי ! לצערי אני לא מצליח להתגבר עלייה - אוהב אותה אני מאוד ! וקשה לי לחיות את החיים. כאילו כל דבר קטן שעושים בחיים כמו לקום בבוקר, לצחוק, לנהל שיחה, לדבר - נהיה מטלה מאוד מכבידה שאני לא מצליח לחזור לנורמל. הבעיה עוד יותר קשה מכיוון שלא רק שהיא בוגדת בי היא גם כל הזמן אומרת לי שהיא אוהבת אותי והיא רוצה להיות איתי ושזו רק החלטה שלי... ואני נמצא בבעיה מכיוון שהראש לי אומר לי שהיא תחזור ותמשיך לבגוד בי אבל הלב רוצה לחזור ולהיות איתה. כיום אחרי שבועיים שאנחנו ב"כאסח" אנחנו לא מדברים... מה שרציתי שתגידו לי (מכיוון שאני חושב שלפעמים צד שלישי יכול לראות יותר) היא האם להשלים איתה ? האם לנסות להיות ידיד שלה ולא חבר ? מה יש לכם לייעץ לי בקשר איך להתגבר עלייה ? כי ת'אמת אני לא מסוגל להיות חבר שלה או להיות בקשר מיני איתה... כי אני מרגיש שזה גורם לי לפתח אלייה רגשות יותר חזקים ואני לא מוכן להיות איתה אחרי מה שהיא עשתה... איבדתי בה את האמון והאמון זה הדבר הכי חשוב במערכת יחסים... היא פגעה בי יותר מידי ואני לא רוצה להפגע יותר... מה לעשות ???

20/12/2001 | 08:08 | מאת: שלומי

יניב, הדבר הטוב ביותר לעשות זה להזמין את חברתך לשיחה גלויה פתוחה כנה ואמיצה. תספר לה את כל מה שכתבת כאן ותשתף אותה בהתלבטות. יתכן ותגלה שכל חששותיך היו לשוא ושהיא כלל לא בגדה בך !! מי יודע ? שיחות גלויות עם בן הזוג או כל פרטנר אחר, הנם המפתח להצלחה ולחוסן. לא לשמור בבטן . בהצלחה !!

20/12/2001 | 09:09 | מאת: יניב

שלומי, ניסיתי לדבר איתה גלוי, אפילו מספר פעמים אמרתי לה שאני נותן לה תקופה של "ניסיון" של שבועיים שבה נתתי לה חופשיות ממני ואמרתי לה שהדרך היחידה שנהיה ביחד היא אם רק היא ת-צ-ל-י-ח לא לבגוד... מה לעשות היא לא מסוגלת, כנראה זה באופי שלה. וכל פעם שאני מנסה לדבר איתה היא גורמת לי להשתכנע שאני הבעיה לכך שהיא בוגדת ואז היא משכנעת אותי לחזור לקשר איתה וזה חוזר כמו מעגל... בעייתי לא ?!

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית