לנזבורה

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

04/12/2001 | 22:11 | מאת: לנזבורה

היייי מה נשמע????? היום הגדוללללל מגיע. וכן אני בלחץ נוראי,כול כך מסובך להגיד.....מרוב לחף אני אכלתי קופסת עוגיות. הפחדד לא עוזב אותי.מה עושים? יחלטתי שאני אדם עדין רגיש ונחמד, וכנראה אני נמשכת להפך שאני האמיתית היותר רעשניים . כנראה אני נפגעת הרבה כי אני מחפשת את ההפך מימני... לצעריי, למשל אנשים שקטים כן מכבדים אותי. אם הייתי נראת זוואה הרעשניים לא היו אפילו יורקים לכיון שלי. היופי משחק משחק שקר לצעריי הרב. אחת =אני כול כך מפחדת.... הכול בא כול כך מהר... אין לי כוח אני לא יודעת אם לשמוח או לא?

04/12/2001 | 23:23 | מאת: יונת

גלית לילה טוב - - אני לא יודעת למה הרה ונזבורה לא עונות לך בכל מקרה עכבתי אחרי כל מה שכתבת להן בשבועות האחרונים על הפחדים מהחברה מהצבא מהתנהגותך והרגשתך הלא טובה .הצעתי לך תנסי לא לחשוב על העבר יותר תתחזקי ותתגברי על הבושה בעצמך כי את יפה ונחמדה ורגישה ואל תחשבי כל הזמן שרק צוחקים עליך ולועגים לך .כולם באות מפוחדות עם פחדים וחששות את לא היחידה את בידיוק כמוהן שווה להם . אנו מאחלים לך הצלחה ותמיד תיזכרי מה כתבו לך כאן בפורום כדי לעזור לך .מי מלווה אותך מחר ללשכת גיוס ההורים ? ? ? לא סיפרת איך הם תומכים בך .?. כשתחזרי בסוף שבוע הביתה ספרי לנו איך היה ואיך הצלחת להתמודד . אני מאוד מקוה שהרה ונזבורה יפרדו ממך עוד הלילה לפני שאת יוצאת מחר. אז שוב ברכות לגיוסך ותהיי חזקה .

05/12/2001 | 17:47 | מאת: נזבורה

היי חמודה! לצערי עלי לקצר קצת - בדרך כלל אני הרי כותבת מגילות - ((-: אבל כעת זמני מוגבל - אני "גונבת" כמה דקות בעבודה... ((-: בכל אופן יונת כתבה לך דבר כל כך פשוט ונכון ונבון: את בוודאי לא שונה ולא נחותה מאחרות! תזכרי את זה תמיד ותקחי איתך את זה לכל מקום.... אוי, בא עכשיו קהל... איזה חולירות, הם לא מבינים שאני באמצע משהו יותר חשוב? ((-: טוב, בינתיים ביי חמודה. אולי אכתוב לך עוד הלילה. נזבורה

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית