אולי די כבר?

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

15/11/2001 | 01:22 | מאת: יעל

אז יש איזה פסיכי שמציק לכולם, במקום שתתעלמו אתם ממשיכים להתעסק בסוגיה הזו, ונותנים לו עוד שמן , למדורה, הוא מצידו יושב וצוחק עליכם, אז תתעלמו, תעשו טובה לעצמכם ולכל מי שמשתתף בפורום. זה שמאשימים אחרים בהצקות, זו הצקה בפני עצמה, אין לאף אחד שום בסיס לדעת מי המציק, ומי שסתם חושד עושה עוול, אז אולי די?

15/11/2001 | 01:36 | מאת: HERA

צודקת! לאן הגענו?

15/11/2001 | 01:56 | מאת: איתן

יעל את צודקת. אבל מה בידיוק את מציע לי לעשות??? א מנסה להפוך אותי לאור 2. ואני לא מוכן. אני יודע שהוא ילד. אבל אח"כ בידיוק כמו שאת אומרת הוא מנסה לסכסך. הוא משתמש בשם שלי. ומנסה לפגוע באמינות שלי. אם אני לא אגיב. אז שאני באמת ירצה לענות. איך תדעי ואיך אחרים ידעו שאני באמת אני???? ואל תגידי לי להוסיף אות לשם. כי את יודעת בעצמך שזה לא מעשי. יש פה אנשים שמכירים אותי ויודעים שאני עונה להם לעניין. ולא צוחק עליהם ומתבדח על חשבונם. אבל יש כאלו שלא יודעים שאני רציני. (כמו אור) וזאת בעצם הנקודה. אני עונה עכשיו ואולי עוד כמה פעמים שידעו מי אני. ומי הילד הטיפש שאני מרחם על ההורים שלו. ואז שידעו להבדיל. אני אתן לו לדבר לקירות ולעצמו. כי בטח הוא ילד מסכן!!! איתן סליחה אם אני נשמע כועס:)) אבל אני לא. אני יודע שיש אנשים שהגיעו לעולם בטעות:))) וכנראה ש א אחד מהם:))) קשה מאוד להכעיס אותי:)) מה שאת רואה שאני כותב. זאת פשוט הגנה (מתקפת נגד) אני מבהיר מי האמיתי. תוך כדי השמצת האויב:))) סליחה מראש:)))

15/11/2001 | 08:13 | מאת: "אור

אני לא חושב שאתה צריך להרגיש רע בגלל שאתה מגונן על שמך!!! אתה יודע אנשים משלמים הרבה כסף לפסיכולוגים ואחד הדברים שמסביר להם הפסיכולוג זה איך להתמודד בחיים אם הזאבים בחוץ!! וצריך לדעתי לדעת גם להתמודד גם אם זה...הכי קל זה לוותר אני בדיעה שאסור לוותר...בתנאי שיש לך את הכוחות לזה בוא אני יספר לך משהו קטן עלי....ולמה אני מתנהג לעיתים באגרסיביות אני נולדתי וגדלתי בשכונה מפוקפקת...בשכונה של פשע ומצוקה ושם בעולם הפשע והמצוקה..למדתי שמי שמוותר חוטף ומי שמראה שהוא מפחד מטפסים עליו...זה עניין פשוט של השרדות!!! ברוך השם היום אני כבר לא שם.... ובגיל יותר מאוחר עברנו דירה לאיזור טוב כך שאני מכיר טוב את 2 העולמות אני לא אומר שצריך לריב אם כל אחד.... אבל לעיתים צריך לעמוד על שלך!!!!!

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית